nie mogę odpowietrzyć hamulców :/

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Postprzez AdiK__ » 28 gru 2013, o 09:59

Ja Ci powiem tak - jeśli masz ABS to zapłon ma być włączony podczas odpowietrzania wszystkich kół najlepiej go nie wyłączać i zaczynasz od tyłu od koła które jest najdalej pompy hamulcowej czyt. prawy tył, później lewy tył, prawy przód i lewy przód (siedząc za kierownicą dla ścisłości) i wszystko będzie ok tylko pilnuj poziomu płynu.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Przemo90 » 28 gru 2013, o 11:15

witajcie, ja mam podobny problem, pompa eds i brak abs'ow czujniki są podpiete ale przewód oplątany wokół amora i nigdzie dalej sie nie łączy. odpowietrzałem cały układ ponieważ musiałem zmienic plyn bo poprzedni wlasciciel nie wymieniał kompletnie nic. odpowietrzalem normalnie auto na kolki wszystkie kola zdjęte i po koleii od najdalszego koła układ przelałem kilka razy poszło mi litr i dwie setki płynu dot-3, jako takie hamulce są ale szału nie ma a przed zmianą płynu brzytwa...
2.0 GTI
Avatar użytkownika
Przemo90
Czytacz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 10 gru 2012, o 23:19
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice DOA
Rocznik: 1997
Silnik: 2.0 AGG
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 28 gru 2013, o 11:28

Przemo90 napisał(a): płynu dot-3,


Zły płyn. Zmień na DOT-4.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Przemo90 » 28 gru 2013, o 11:33

palio, mowisz ze sie polepszy?
2.0 GTI
Avatar użytkownika
Przemo90
Czytacz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 10 gru 2012, o 23:19
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice DOA
Rocznik: 1997
Silnik: 2.0 AGG
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 28 gru 2013, o 11:41

Mam nadzieję, że tak. Po prostu został zastosowany niewłaściwy płyn. Do gofra 3 to minimum DOT-4.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Przemo90 » 28 gru 2013, o 11:44

postaram sie w poniedziałek to ogarnąć, i dam znac co jest, a co do abs to nie wiem gdzie i jakie przewody powinny byc
2.0 GTI
Avatar użytkownika
Przemo90
Czytacz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 10 gru 2012, o 23:19
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice DOA
Rocznik: 1997
Silnik: 2.0 AGG
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez killah » 28 gru 2013, o 12:26

hejo,

Jeśli o mnie chodzi to jeden zacisk wyleciał ponieważ zauważyłem wyciek przy łączeniu z elastycznym. Coś tam nie gra i pewnie zacisk do kosza. Wstawiłem więc zamiast niego stary zacisk od golfa. 2gi wydaje się ok.

Odpowietrzyłem hamulce. Jest oczywiście już lepiej w stosunku do tego co było przedwczoraj ale nadal dla mnie pedał jest za miękki :/ Próbować do skutku ? Może jeszcze jakiś pęcherzyk sobie gdzieś siedzi?.

Jeśli to ma być jakaś podpowiedź to zacisk z mk4 szybciej blokuje koło niż ten od od mk3. Widziałem po śladach na asfalcie. Jakieś pomysły??
killah
 

Postprzez AdiK__ » 28 gru 2013, o 12:46

killah, a przy łączeniu elastycznego z zaciskiem dałeś miedziane podkładki? Może to i głupie ale pasują tylko te z ASO. Taka mała podpowiedź ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez killah » 28 gru 2013, o 13:14

AdiK__ napisał(a):killah, a przy łączeniu elastycznego z zaciskiem dałeś miedziane podkładki? Może to i głupie ale pasują tylko te z ASO. Taka mała podpowiedź ;)


Hmm zostawiłem stare... takie jakie miałem w nich. Tylko je troszkę przeczyściłem.

W jednym zacisku miałem jakieś szare chyba aluminiowe a 2gim tym cieknął po 2 od dołu i na górze miedziaków. Dlatego po 2 bo w połowie jest w tym zacisku gwint popsuty i nie chce się wkręcić głębiej śruba...

Mógłbyś mi pokazać jak te z ASO wyglądają?
killah
 

Postprzez AdiK__ » 28 gru 2013, o 13:33

Takie jak na tych zdjęciach. Z tego co mi wiadomo zawsze zakłada się nowe żeby mieć pewnośc uszczelnienia ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez killah » 28 gru 2013, o 13:37

hehe no to leci mi na tych dobrych :D Ale mam tam po 2 sztuki wsadzone bo jak pisałem wcześniej gwint w zacisku w połowie jest zniszczony... (how?!) i dlatego są po 2 szt.

Albo przegwintuję jakoś ten zacisk i kupię nowe podkładki albo kupię nowy zacisk i nowe podkładki.
killah
 

Postprzez Przemo90 » 31 gru 2013, o 12:55

tak jak mowiłem wymieniłem płyn z dot3 na dot4 układ przelany znowu poszło ponad litr heble puki co są takie że za pierwszym razem jak wcisne pedał to jest ok a jak wcisne dwa razy to juz brzytwa na dot3 były tylko ok, może sie jeszcze cos ułoży przeleje jeszcze raz układ po nowym roku
2.0 GTI
Avatar użytkownika
Przemo90
Czytacz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 10 gru 2012, o 23:19
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice DOA
Rocznik: 1997
Silnik: 2.0 AGG
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron