Linka ręcznego. problem.

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Linka ręcznego. problem.

Postprzez winiarsko » 8 paź 2012, o 21:42

Witam, do wymiany mam lewą linke recznego(hamulce tarczowe) wiec poszedłem do sklepu kupiłem oryginalną do golfa III gti koła na pięc srub jak zapytał pan w sklepie i dał mi linke. Przyszedłem do domu wyciągnąłem stara linke i nowa okazała sie całkiem inna. Znaczy na długośc jest "chyba" taka sama ponieważ nowa linka jest elastyczna a stara miała metalowaą rureczke ktora szła do dzwigni recznego. i teraz pytasnie czy linka ktora mi spredano jest inna czy ta metalową czesc na starej lince da sie jakos wyciagnąc i załozyc na nowa? bo ja probowałem i nie umiałem tego wyjąc. Pozdrawiam.
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Linka ręcznego. problem.

 

Postprzez pablomed » 8 paź 2012, o 23:43

Chodzi ci o długą metalową rurkę przez ktora linka wchodzi do kabiny? Bo nie kapuję. Linka do tarcz różni się długością i końcówką przy zacisku - ma inną kulkę, część od strony kabiny jest taka sama. Czyli chodzi o rurkę widoczną na tej aukcji? http://allegro.pl/vw-golf-3-iii-1-8-lin ... 71660.html
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez winiarsko » 9 paź 2012, o 16:49

własn ie o to chodziło. Ale juz wszystko ok problem rozwiazany, złamał sie plastikowy przewod wchodzący do metalowe rurki. musiałem rozwiercac ale juz wszystko ok, dzieki za pomoc;)
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze





Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość