
Moderator: Moderator

palio45 napisał(a):Korektor można ominąć stosując trójnik. Miałem tak kiedyś zrobione w swoim aucie. Ale szybko z tego zrezygnowałem. w lecie jeszcze da radę jeździć. Natomiast w zimie już tak ciekawie nie jest gdy jest ślisko.

Korektor można ominąć stosując trójnik. Miałem tak kiedyś zrobione w swoim aucie. Ale szybko z tego zrezygnowałem. w lecie jeszcze da radę jeździć. Natomiast w zimie już tak ciekawie nie jest gdy jest ślisko.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/72a ... 120a0.htmlAndrew napisał(a):ja w 1.4 mialem (i mam do tej pory) korektory wkrecone w pompe
takie cos-
chodzilo mi o to ze ja nie mam korektora tylko te regulatory i przy moim zwstawie hamulcow na tyle jakbym je wywalil to przy kazdym hamowaniu tyl by mi od razu blokowal... a z tego co sie orietuje to kazdy 1.4 ma te regulatory a nie korektor na tylnej belce

w sumie to kwestia przezwyczajenia. ja z moich hebli jestem zadowolony bo naprawde staje w miejscu jakby kotwice zrzucil 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości