Dziwny problem z hamulcami

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Dziwny problem z hamulcami

Postprzez szogunwgw » 23 sty 2014, o 11:13

Siemka ! Juz po raz drugi zdarzyl mi się problem z hamulcami. ale zacznijmy od początku w sierpniu zmieniane byly klocki tarcze odpowietrzony uklad. W pazdzierniku wystapil problem taki ze pedal stał sie miekki. Zerow wycieków , plynu odpowiednia ilosc po odpowietrzeniu hamulce wrocily i pedał tez był w miare sztywny ale to nie bylo to co powinno. Dzisiaj problem powrocił. pedał miekki ledwo co hamuje i dodam jeszcze ze jak na wolnych obrotach pare razy szybciej popompuje obroty spadaja i auto gaśnie. Na wyłączonym silniku pedał jest bardziej sztywny . Co myślicie czy to pompa czy serwo ?
szogunwgw
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 7 gru 2013, o 09:32
Lokalizacja: WgW / Legionowo

Dziwny problem z hamulcami

 

Postprzez pietrasiak2 » 24 sty 2014, o 13:36

Co myślicie czy to pompa czy serwo ?

A może sprawdź szczelność przewodów do serwa :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez szogunwgw » 6 lut 2014, o 10:56

Okazalo się że odpowietrzniki z tulu puszczaly ale jakis idiota je połamam ze nie mogę ich odkręcic . Chcialem caly zacisk wyciagnac to teraz przewod stawia opory . . . Normalnie juz nie moge . .. :zly: :zly:
szogunwgw
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 7 gru 2013, o 09:32
Lokalizacja: WgW / Legionowo

Postprzez Gesiu_15 » 6 lut 2014, o 11:14

naspawaj nakrętkę i spróbuj odkręcić . Jak się nie uda to musisz rozwiernić , i na nowo nagwintować . :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3756
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez szogunwgw » 6 lut 2014, o 16:17

To to ja wiem doskonale tylko przewod hamulcowy stawia opory :) bo pewnie od xxx lat nie byl odkrecany
szogunwgw
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 7 gru 2013, o 09:32
Lokalizacja: WgW / Legionowo

Postprzez Gesiu_15 » 6 lut 2014, o 16:18

wd40 , poczekaj troszkę dobry klucz i powinien pójść :-P
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3756
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez szogunwgw » 7 lut 2014, o 15:28

Więc tak zainwestowałem w zestaw kluczy Więc udało mi się ściągnąć zaciski z tylu w jednym wystaje kawałek w drugim nic z przodu też kawałek jedynie w czwartym Jest odpowietrznik do ruszenia. Już mi ręce opadły i nie wiem czy szukać drugich czy z tymi coś zrobić aczkowiek ciekawe czy ktoś by chciał To zrobić
szogunwgw
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 7 gru 2013, o 09:32
Lokalizacja: WgW / Legionowo

Postprzez Gesiu_15 » 7 lut 2014, o 15:42

są gwintowniki z lewym gwintem , ja tak wykręcałem 2 odpowietrzniki i poszło gładko :-P
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3756
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez szogunwgw » 7 lut 2014, o 16:32

tylko nie mam sprzętu tutaj. A jak mechanik podchodzi do tego może wiecie?
szogunwgw
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 7 gru 2013, o 09:32
Lokalizacja: WgW / Legionowo

Postprzez Gesiu_15 » 7 lut 2014, o 17:03

podjedź do ogarniętego mechanika i sobie poradzi ;-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3756
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

https://www.so-sweet.pl/



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości