Znikajacy płyn chłodniczy ...

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Znikajacy płyn chłodniczy ...

Postprzez Porki89 » 24 gru 2012, o 22:58

Witam was, mam problem taki jak w temacie gdzie muszę dolewać płynu raz na tydzień ale nie są to jakieś wielkie ilości. To co zaobserwowałem, to żeby dolać płynu musze odkręcić korek z którym muszę się trochę namocować ponieważ jest tak jakby coś go zassało od środka. Również auto na postoju i na biegu jałowym dymi z rury parą i to dość sporo nie wiem czy jest to naturalne :(. Co to może być ??? Tylko nie mówcie że to początek UPG. NA LPG auto ma nalatane 20 tys.
Porki89
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 4 lip 2011, o 09:36
Lokalizacja: Zawiercie

Znikajacy płyn chłodniczy ...

 

Postprzez pandamian21 » 24 gru 2012, o 23:07

mam w swoim to samo.. a jak dam mu przegazowke to na sniegu az czarno jest.. podejrzewam uszczelke..
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez Porki89 » 24 gru 2012, o 23:19

Zapomniałem dodać, że na bagnecie ani na korku oleju nie ma tzw. "masła" ani nie dźwiga się poziom oleju ...
Porki89
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 4 lip 2011, o 09:36
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez EmilGT » 24 gru 2012, o 23:42

odkrec kurek od plynu chlodniczego i zobacz czy sa w nim takie banki jak tluszcz w rosole .. jezeli sa to uszczelka pod glowica do wymiany
EmilGT
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24 gru 2012, o 10:18
Lokalizacja: BRZEG OB

Postprzez pandamian21 » 25 gru 2012, o 00:01

no u mnie maselko ladne jest na korku od oleju :D po swietach sie wezme chyba za to..
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez EmilGT » 25 gru 2012, o 00:09

za niedlugo ci wywieje uszczelke i silnik zrobi sie mulowaty i zacznie sie przegrzewac
EmilGT
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24 gru 2012, o 10:18
Lokalizacja: BRZEG OB

Postprzez pandamian21 » 25 gru 2012, o 00:18

no jak narazie ten silnik okej sie sprawuje.. temp w normie i zwija sie okej.
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez Porki89 » 27 gru 2012, o 16:00

Może i głupie pytanie ale te bąble sprawdzić na ciepłym czy na zimnym silniku ??? Bo po zostawieniu auta na noc i odpaleniu go z rana i odkreceniu korka nie lecą żadne bańki ...
Porki89
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 4 lip 2011, o 09:36
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez Pawełgolfgreen » 27 gru 2012, o 19:59

rozgrzej do 90C, odkręcaj delikatnie korek zbiorniczka wyrównawczego,dodawaj gazu,w tym samym momencie obserwuj w zbiorniczku czy są bąbelki.nie wiem czy dobrze napisałem.
Podobno masło pod korkiem wlewu oleju (maz) jest normalną objawą na straszne
niskie temperetury zewnętrzne.tak słyszałem od mechanika :lol:
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez EmilGT » 27 gru 2012, o 21:44

to nie maja byc banki tylko takie kuleczka jak tluszcz.. jadles kiedys rosol kolego?. jezeli uszczelka pod GW sie kaczy to powinny byc.. bo olej dostaje sie do ukladu chlodzenia.!

[ Dodano: 2012-12-27, 20:46 ]
i niema roznicy czy silnik jest cieply czy zimny
EmilGT
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24 gru 2012, o 10:18
Lokalizacja: BRZEG OB

Następna strona




Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości