zbyt szybko sie grzeje

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

zbyt szybko sie grzeje

Postprzez robson2314 » 17 lut 2013, o 14:52

witam po odpaleniu golfa termperatura odrazu rosnie do maximum i miga kontrolka temp.... dolny waz zimny a gorny goracy sie robi po ok 10min czym to moze byc spowodowane czyzby terrmostat jesli tak to gdzie on sie znajduje silnik 2.0 115KM 2E

[ Dodano: 2013-02-17, 14:17 ]
dodam jeszcze ze waz idacy pod zbiorniczkiem wyrownawczym robi sie twardy...

[ Dodano: 2013-02-17, 19:33 ]
wentylator chlodnicy sie zalacza bez problemow tzn ze obieg cieczy jest.... nie mam pomyslu co to moze byc...
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

zbyt szybko sie grzeje

 

Postprzez kimz » 17 lut 2013, o 22:38

Ale temp idzie odrazu po włączeniu zapłonu na max czy po tych 10 min ? ( na liczniku )
Może nie masz płynu na temperatury ( - ) i zamarzł że wąż jest twardy ?
Avatar użytkownika
kimz
Gaduła
 
Posty: 438
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 17:20
Lokalizacja: Ostrów wlkp

Postprzez robson2314 » 18 lut 2013, o 17:17

od razu po odpaleniu silnika plyn norma
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

Postprzez kimz » 18 lut 2013, o 18:02

To raczej czujnik , nie możliwe jest żeby odrazu Ci pokazało 110 albo zwarcie na kablach od czujnika najlepiej podepnij pod kompa :) to bedziesz wiedzial
Avatar użytkownika
kimz
Gaduła
 
Posty: 438
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 17:20
Lokalizacja: Ostrów wlkp

Postprzez pablomed » 20 lut 2013, o 17:34

nic komp nie pokaże w kwestii czujnika temperatury dla licznika, tyle ze może pokazać że temperatura mierzona przez czujnik dla ECU jest ok, wówczas wiadomo zwalony jest składowa czujnika dla licznika czujnik jego kable albo licznik.
Zdejmi wtyczkę z czujnika, włącz zapłon, weź miernik, zmierz napięcie między pjnem 2 i 4 - ma być ok 12 V - jesli bedzie to jkable sa ok. Teraz miernik prestaw na omy i zmierz opór czujnika między stykami 2 i 4. na gorącym silniku to ma być ok 120 - 130 omów. Inna wartośc oznacza czujnik do wymiany, byle nie byle jaki czyli albo z ASO albo orginalna używka sprawdzona miernikiem
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie





Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości