Układ chłodzenia i ciepłe powietrze

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Układ chłodzenia i ciepłe powietrze

Postprzez Hieronim2302 » 16 maja 2013, o 23:15

Witam.
Mam problem, mniej więcej miesiąc temu skasowałem czoło mojego poczciwego golfa (wjechałem facetowi w hak) na szczęście nie była to duża prędkość. Ucierpiała chłodnica wiatrak i całe wzmocnienie. Części kupiłem z rozbitka, zamontowałem niby ładnie wszystko gra, ale dziwi mnie fakt , że ze zbiorniczka praktycznie nie zabrało płynu , sprawdzałem go na postoju to przy 90 stopniach otwiera termostat, dolny przewód zaczyna robić się ciepły i leci dalej aż do 100 stopni wtedy włącza się wentylator. Robiłem tak jak pisali na forach gniotłem oby dwa przewody i faktycznie podnosi się poziom płynu w zbiorniczku. Mankament jest taki , że poniżej 100 nie chce zejść, wentylator zbije do 95 i przestaje, po dwóch minutach znowu to samo. Najgorsze jest to , że nie ma mocy jak sie go zbiera po wyjściu z zakrętu czy po przejechaniu przez "garb". Wydech calutki gorący, przy temperaturze dziennej wysiadając po kostkach aż parzy. Myślałem , że zapowietrzył się , ale skoro oby dwa przewody 'wypluwają' coś do zbiorniczka i nie mam 'gejzera' to chyba jest okej. Pomocy!
Hieronim2302
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 maja 2013, o 22:36
Lokalizacja: Łódź

Układ chłodzenia i ciepłe powietrze

 

Postprzez prezesik » 17 maja 2013, o 10:12

Może się nie odpowietrzył. Sprawdź czy drożny jest cienki wężyk idący do zbiorniczka wyrównawczego. Ostatecznie może być tak, że chłodnica, którą założyłeś jest przytkana i nie odprowadza dostatecznie ciepła.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Hieronim2302 » 17 maja 2013, o 23:01

Mam pewne wątpliwości co do tego, aby chłodnica była niedrożna (oczywiście nie wykluczam) , bo na starej chłodnicy działo się to samo może troche rzadziej i były niższe temperatury, ale fakt zdarzało się, że z zakrętu wychodziłem jak Jelcz komunikacji miejskiej odjeżdżający z przystanku. Jeśli chodzi o ten mały przewodzik idący w stronę silnika , to po kursie 5 km (100 stopni w chłodnicy) na postoju jest ciepły(tak chyba powinno być). Nie sprawdzałem go pod względem drożności, ale przypuszczenia już są :)
Hieronim2302
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 maja 2013, o 22:36
Lokalizacja: Łódź





Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości