twarde węze

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

twarde węze

Postprzez stasiuzajas » 17 lip 2015, o 13:03

Witam. Mam problem z wezami od chłodnicy :( odpowietrzyłem cały układ i było wszystko okej. Teraz po przejechaniu 10 km weze sa twarde wentylator sie włancz i chłodzi, normalna temperatura jest.. dodam ze nie ma w oleji wody ani nie ma ma zadnego osadu a w zbiorniczku tez nie ma oleju wiec wydaje mi sie ze odpada uszczelka pod głowica... wymienie dzis jeszcze termostat i sprawdze co sie bedzie działo... pomozcie mi co to moze być... z gory dzieki
stasiuzajas
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 19 lis 2014, o 20:49
Lokalizacja: poręba wielka

twarde węze

 

Re: twarde węze

Postprzez trojeczkaGT » 17 lip 2015, o 14:14

odpal auto i zagladnij do zbiorniczka, jak beda pojawiac sie babelki "powietrza" to papa czeka wymiana uszczelki pod glowica
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Obrazek
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1737
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW

Re: twarde węze

Postprzez łukasz1983 » 17 lip 2015, o 19:34

stasiuzajas napisał(a):Witam. Mam problem z wezami od chłodnicy :( odpowietrzyłem cały układ i było wszystko okej. Teraz po przejechaniu 10 km weze sa twarde wentylator sie włancz i chłodzi, normalna temperatura jest.. dodam ze nie ma w oleji wody ani nie ma ma zadnego osadu a w zbiorniczku tez nie ma oleju wiec wydaje mi sie ze odpada uszczelka pod głowica... wymienie dzis jeszcze termostat i sprawdze co sie bedzie działo... pomozcie mi co to moze być... z gory dzieki

UPG wcale nie odpada.U mnie było podobnie jak u ciebie,tzn. poszła mi UPG,temp. miałem wzorową,spalało minimalne ilości płynu,oraz węże były twarde,a po zatrzymaniu jak odkręcałem korek zbiorniczka to było duże ciśnienie.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: twarde węze

Postprzez Thorsten » 17 lip 2015, o 21:58

u mnie padnięta uszczelka pod głowicą dawała znać o sobie lekkim ubytkiem płynu chłodniczego oraz temperaturą na poziomie 100stopni. Dopiero pod odkręceniu korka i dodaniu gazu widać było bąbelki powietrza wydostające się z płynu chłodniczego. U mnie dziwne problemy powstawały jak padła nagrzewnica- dziwna temperatura, zapowietrzanie się układu, nie otwarcie termostatu. W mk3 brata posypała auto ciągle przegrzewało się, gotów był zmieniać chłodnicę ale wyszło że to pompa wody. Może u Ciebie jest to samo? To gdybanie. Jak mówią koledzy, odkręć korek i dodaj gazu i wyjdzie czy upg padła czy nie.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe





Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości