Moderator: Moderator
musiałbym dłuuugo jechać to ledwo wchodziła na pierwsze kreski, ale skoro wąż dolny masz odrazu ciepły to masz cały czas otwarty albo otwiera sie za szybko, weź poczekaj aż ostygnie na postoju uruchom silnik i sprawdź czy nagrzewają sie równomiernie węże górny i dolny czy dolny jest zimny a górny ciepły, jak nagrzewają sie równomiernie to cały czas masz otwarty termostat, a jak przy chwilowej pracy silnika dolny będzie zimny a górny ciepły a po dłuższej pracy dolny zrobi sie ciepły (oczywiście nie wskazując temperatury 90 stopni tylko mniej i biorąc pod uwagę fakt że masz sprawny czujnik temperatury) to znaczy że termostat otwiera się za szybko, tak czy inaczej będzie do wymiany, podmień na jakiś sprawny i sprawdź, to 10 minut roboty 2 śrubki do odkręcenia i miska na płyn 

Bartek91 napisał(a):Wymieniłem już termostat i dalej bez zmian. Górny wąż od chłodnicy jest gorący a dolny dosłownie zimny. Co to może być?
Paweu napisał(a): Wahler, Vernet

Michu! napisał(a):że podczas jazdy temp jest 70 albo 80 stopni i dolny wąż jest ciągle zimny,
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość