Jak pozbyć się wody z chłodnicy?

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Jak pozbyć się wody z chłodnicy?

Postprzez Mario1987 » 26 paź 2014, o 14:08

Wie ktoś jak najprościej pozbyć się wody z chłodnicy na zimę? Dolewałem wodę destylowaną i teraz pojawia się problem niskich temperatur.
Mario
Mario1987
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 11:44
Lokalizacja: Legionowo

Jak pozbyć się wody z chłodnicy?

 

Postprzez Gesiu_15 » 26 paź 2014, o 14:12

Mario1987, dolny wąż od chłodnicy odepnij , niech sobie ta woda zleci i zalej jakimś płynem Borygo , Petrygo itp . :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Mario1987 » 26 paź 2014, o 14:19

Dzięki za podpowiedź :) jeszcze nie mogę sobie tego wyobrazić, ale jak pójdę do auta to chyba znajdę węża :) ale jak coś to ten wąż wchodzi bezpośrednio do chłodnicy? jest przyłapany jakoś?

Pozdrawiam
Mario
Mario1987
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 11:44
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Gesiu_15 » 26 paź 2014, o 14:23

Mario1987, jest taka metalowa opaska przy tym wężu , jakieś szczypce , kombinerki sciaskasz tą opaskę i wąż schodzi . :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 26 paź 2014, o 14:26

Wąż jest nałożony na kruciec który wychodzi bezpośrednio z chłodnicy i trzyma go taka obejma samozaciskowa
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Mario1987 » 26 paź 2014, o 15:55

Właśnie byłem zobaczyć jak to wygląda, jest obejma, będę musiał na kanał pojechać bo nie mam dostępu do tej opaski, od dołu jest te całe odkręcanie. Ale już wiadomo o co chodzi :) DZIĘX!
Mario
Mario1987
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 11:44
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Radi » 26 paź 2014, o 19:51

Wróć jeśli masz zamiar zlać cala wode to musisz najpierw rozgrzac silnik do 90 stopni bo jak zrobisz to na zimnym silniku(zamkniety termostat) to zlejesz tylko połowę.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Mario1987 » 26 paź 2014, o 22:35

Będę miał chwile to tak zrobię :) zlewać wodę już na wyłączonym silniku?
Mario
Mario1987
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 11:44
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Gesiu_15 » 26 paź 2014, o 22:37

Mario1987 napisał(a): zlewać wodę już na wyłączonym silniku?


tylko i wyłącznie .
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 27 paź 2014, o 11:54

zacznijmy od podstawowego pytania - masz samą wodę w chłodnicy? czy miałeś płyn i ubytki uzupełniałeś wodą destylowaną? jeżeli tak po to po co chcesz wszystko zlewać jeżeli nie znasz aktualnej temp zamarzania płynu w chłodnicy. jak masz płyn to kup za 10 zł miernik do płynu chłodniczego i sprawdź przy ilu stopniach zamarza, jeżeli płyn jest "zbyt rzadki" to nie spuszczałbym całości tylko dolał koncentratu. no chyba że masz samą wodę...
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Następna strona

www.graphic-artwall.com



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości