Gotowanie wody w układzie

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Gotowanie wody w układzie

Postprzez Seba3M » 26 kwi 2013, o 19:39

Witam
Z góry przepraszam za założenie nowego tematu ,ale nie znalazlem tematu który by odpowiadal mojemu problemowi.
W moim golfie MKIII 1.8 benzyna 90km gotuje sie caly czas woda , zostala zalożona nowa uszczelka pod głowicą , splanowana glowica ,gumki na zaworach zostaly wymienione i gniazda zaworowe zregenerowanie . Juz wszystkiego próbowałem nowe termostaty i to takie z górnej półki było juz ich chyba (4),nowa pompa wody wiadomo pasek i rolka od rozrządu równiez,wszystkie czujniki , chłodnica jest drożna ,nagrzewnica nowa ,wiec juz naprawde padam z pomysłami . Prosze o pomoc z góry dziekuje .
Seba3M
Czytacz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 29 wrz 2011, o 16:37
Lokalizacja: Gdańsk

Gotowanie wody w układzie

 

Postprzez Imper » 26 kwi 2013, o 19:49

sprawdz wezyk odpowietrzajacy, cienki idacy do zbiorniczka wyrownawczego. musi byc drozny inaczej beda sie dzialy takie cuda
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Opik » 26 kwi 2013, o 19:49

w 1.8 można założyć odwrotnie pasek na pompę wody (kręci się "do tyłu"). Może to ?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Seba3M » 26 kwi 2013, o 20:46

słuchajcie panowie weżyk cienki jest 100 % drożny , a co do paska to nie jestem pewny . Opik, a jak pasek powinien byc zalozony ??
Seba3M
Czytacz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 29 wrz 2011, o 16:37
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Opik » 26 kwi 2013, o 21:13

Tego to nie wiem, przy okazji wertowania tematów o niedziałającym ogrzewaniu spotkałem się kilka razy z informacją że w 1.8 można pasek założyć odwrotnie (w 2.0 także jak się ktoś bardzo uprze) i wtedy pompa wody ciągnie wodę zamiast ją pchać i cały obieg idzie w drugą stronę. Musisz poszukać w mądrych książkach albo na jakiś rysunkach technicznych jak tam powinno wszystko być założone. Skoro wszystko powymieniałeś to nie zostało Ci za wiele opcji by rozwiązać problem.
Przy okazji głupie pytanie - na pewno tam jest płyn wlany? ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krzyś » 26 kwi 2013, o 21:25

może podmień korek od zbiorniczka wyrównawczego
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Seba3M » 26 kwi 2013, o 22:49

wlana jest woda poniewaz nie bd kupowal plynu jak wywala wszysko ze zbiorniczka , a korek od zbiorniczka jest drugi .A i jeszcze powiem ze bez korka tez sie gotuje .
Seba3M
Czytacz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 29 wrz 2011, o 16:37
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Opik » 26 kwi 2013, o 23:09

Seba3M, stary, nie mam pytań....

jak myślisz, dlaczego stosowany jest płyn chłodniczy, a nie woda?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pro100 » 27 kwi 2013, o 00:41

A wiatraki sie Tobie wlaczaja? Jak jedziesz stala predkoscia to tez sie gotuje czy tylko w korku?
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Seba3M » 27 kwi 2013, o 13:21

Jak jade stałą prędkością to tez sie gotuje wiec mam juz dosyc tego samochodu.A wiatrak sie włącza .
Seba3M
Czytacz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 29 wrz 2011, o 16:37
Lokalizacja: Gdańsk

Następna strona

https://fleetcorp.pl/lodz/



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości