Duże ubytki płynu chłodniczego

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Duże ubytki płynu chłodniczego

Postprzez Jake88 » 22 lut 2013, o 10:13

Witam.

Panowie, znika mi płyn w ilościach 1l na 500km, ale żeby było ciekawie, tylko przy ciepłym nadmuchu. Gdy nie przełącze na ciepłe powietrze i jeżdże na zimnym, to moge tak przez rok bez żadnej dolewki. Ale wiadomo zima i nie będę jeździł w lodowni.

Obstawiam niestety jakąś nieszczelność nagrzewnicy:/, bo jaka może być inna przyczyna skoro na zimnym powietrzu nie ubywa. Wycieków nigdzie nie zauważyłem.

Co sądzicie na ten temat?
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Duże ubytki płynu chłodniczego

 

Postprzez trollu » 22 lut 2013, o 11:52

targać deche i się przekonasz. szyby parują? na przedniej szybie masz jakiś syf? nie śmierdzi płynem, powietrze nie gryzie w oczy?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Piaggio » 22 lut 2013, o 12:36

Toche dziwne- bo nagrzewnica gzeje caly czas bez względu na to czy masz nastawione na zimne czy ciepłe- jedynie klapki rozdzielają powietrze na zimne/ciepłe. a śmierdzi w kabinie?
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1891
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez pablomed » 22 lut 2013, o 14:36

Jake88, obserwacja twoja odnosnie znikania płynu tylko przy włączonym grzaniu jest z całą pewnoscią błędna - niema takiej możliwości poniewaz nagrzewnica niema żadnego zaworu. Szukaj nieszczelności w najczęstszych miejscach, króćće weży przy głowicy, dolne rogi chłodnicy, pompa wody, brok (zaslepka) na tylnej powierzchni bloku silnika. Płyn paruje na ciepłym silniku więc nawet niewielkie ślady zaschniętego płynu świadczą o dużym wycieku.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Szheyk » 25 lut 2013, o 22:00

Słuchaj mi też uciekał płyn z chłodnicy
Więcej , Coraz więcej Aż tu nagle pach i po uszczelce pod głowicą
Jak ci przestanie odpalać to nie ruszać na pych lub linkę tylko odrazy warsztat chyba że zrobisz sam
Wtedy Cię najmniej wyniesie ;p
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL





Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 7 gości