Duże cisnienie w układzie chłodzenia 1.8 abs

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Duże cisnienie w układzie chłodzenia 1.8 abs

Postprzez Szheyk » 27 sty 2014, o 22:10

Passat b4 1.8 ABS 1994r

Witam mam problem otóż od jakiegoś czasu gdy raz miałem 100°C węże bardzo twardnieją od chłodnicy . Dolałem do układu litr koncentratu ze względu na to że raz zrobiła mi się "kasza w wężach" .
Po przejechaniu 10 km w mieście węże są spuchnięte oraz bardzo twarde. Termostat się jeszcze nie otworzył
Zajechałem do mechanika i powiedział że walnięta uszczelka pod głowicą.
Spuścił mi z układu chłodzenia nadmiar powietrza i gdy zajechałem do domu 1km węże były lekko twarde oraz termostat się otworzył
Czy jest możliwość że mam walniętą uszczelkę pod głowicą czy termostat się zacina ?
Nie chcę za bardzo pchać się w koszta z robieniem głowicy i wolałbym żeby była to ostateczność.
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz.
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Duże cisnienie w układzie chłodzenia 1.8 abs

 

Postprzez Gesiu_15 » 27 sty 2014, o 22:12

wymień termostat na wahlera bo może być twój do kitu :dobani:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Szheyk » 27 sty 2014, o 22:19

Termostat mam Vernetta. Chciałem wahlera ale nie było
Po wymienię na ten spalanie spadło i jest ok.
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Postprzez Gesiu_15 » 27 sty 2014, o 22:22

ubywa ci płynu chłodzącego ? dymi na biało ? są bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym ? jak tam to uszczelkę pod głowicą masz do wymiany .
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 29 sty 2014, o 20:22

Szheyk napisał(a):Nie chcę za bardzo pchać się w koszta z robieniem głowicy i wolałbym żeby była to ostateczność.

to najtańsza wersja tego ciśnienia w wężach to wymień korek od zbiorniczka płynu mi tak padł i robiło się ciśnienie w układzie ;-) jak to nie pomoże to podjedz do kogoś kto ma możliwość sprawdzenia zawartości Co2 w układzie chłodzenia i będziesz wiedział czy UPG ? :zalamany:
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Szheyk » 1 lut 2014, o 00:29

Kilka dni temu zmieniłem korek w zbiorniczku i dzisiaj przy trasie 300 km stawałem parę razy i było ok
Węże miękkie.
Wina korka a do tego niższa temp. a myślałem że UPG ze względu na to że zagrzałem go 2 razy doo 100°C
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Postprzez hubert213 » 16 lut 2014, o 00:07

Miałem podobnie :P tylko w moim wypadku zrobienie całej głowicy + oczywiście uszczelka nic nie daly :P ,walnięta tuleja , dziś zmienilem silnik :D
Avatar użytkownika
hubert213
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 15 gru 2013, o 01:27
Lokalizacja: Starachowice

Postprzez Szheyk » 17 lut 2014, o 18:48

jaka tuleja?
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Postprzez pablomed » 18 lut 2014, o 01:15

chodzi koledze o to w czym tłok chodzi (wnętrze cylindra)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość