auto sie grzeje co to moze byc ?

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

auto sie grzeje co to moze byc ?

Postprzez krecio1111 » 30 sty 2013, o 16:38

witam serdecznie mam nastepujacy problem gdy jade moim golfem 1.8 gt to wszystko ok ale gdy zatrzymuje sie np przed torami czy korek auto natychmiast sie grzeje !! do ponad 110 jak ruszam i jade od razu spada gdy znowu sie zatrzymuje w koreku znow to samo grzeje sie co to moze byc ?
krecio1111
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2 sty 2013, o 20:31
Lokalizacja: Pszczyna

auto sie grzeje co to moze byc ?

 

Postprzez Lucek777 » 31 sty 2013, o 10:24

Najprawdopodobniej bezpiecznik , wentylator lub włącznik wentylatora . Sprawdź bezpiecznik i wentylator na krótko niżej masz link . Nie grzeje się podczas jazdy więc nie podejrzewam termostatu.

tu masz więcej na ten temat http://www.golf3.pl/topics36/bezpieczni ... t17232.htm
Mój były goferek
Obrazek
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ

Postprzez krecio1111 » 3 lut 2013, o 23:44

sprawdzilem wszystkie bezpieczniki i wszystkie sa ok !! wentylator zalacza sie powyzej tam jakiejs temp a jak stane przed torami czy korek to od razu sie grzeje jak jade to spada remperatura
krecio1111
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2 sty 2013, o 20:31
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez Kaktus2907 » 4 lut 2013, o 00:17

mialam tak przed wymiana termostatu po wyjeciu okazalo sie ze mam specjalnie przewiercone dziurki [!] nie wiem w jakim celu(zeby sie nie grzal:P ? ) ale mnie to przerazilo. wymienilam na termostat WAHLER no i temp tez tak skakala, winowajca okazal sie przewod i wtyczka prowadzona do czujnika tempereatury. Kupilam i brat wymienil, teraz trzyma jedna temperature ;)
Avatar użytkownika
Kaktus2907
Badacz tematu
 
Posty: 176
Dołączył(a): 10 cze 2012, o 16:22
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez pablomed » 4 lut 2013, o 00:42

krecio1111 napisał(a):jakiejs temp
to trzeba sprawdzić konkretnie, choćby patrząc na wskazówkę na liczniku, powyżej 95 startuje I bieg, powyżej 105-110 drugi bieg wentylatora. Jeśli startują jak należy znaczy płyn nie krąży w układzie odpowiednio. Przyczyny wg prawdopodobieństwa to odwrotnie założony pasek na koło pompy - ma iść dołem nie górą, niecałkowicie odpowietrzony układ z winy niedrożnego wężyka odpowietrzającego, zaleziona kamieniem stara chłodnica jeśli jeździło się na wodzie, nie otwierający się do końca termostat - rzadka awaria i raczej odpada bo nie schładzałby się wówczas silnik w czasie jazdy
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie





Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości