Zmiana icka ..beda problemy z moca? tdi ahu

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Piaggio » 29 sie 2012, o 18:45

Daniel19, zalezy pod jaką moc celujesz, na wtryskach 0,216 i turbie BRD masz dość spory potencjał z tym że seryjna pompa chyba nie udzwignie możliwości osprzetu.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

 

Postprzez GT88 » 30 sie 2012, o 18:00

jezeli chcesz miec te 160-170 to musisz miec tu pompe z afn, Twoja sie konczy na 140km max 150 jesli jest zdrowa :-)
GT88
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 12 paź 2009, o 09:23
Lokalizacja: DLU

Postprzez Daniel19 » 30 sie 2012, o 23:30

pompa jest zdrowa z tym ze chyba ciezko trfic na dobra z afn? moze ktos sie chce zamienic???;D
Avatar użytkownika
Daniel19
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 10:30
Lokalizacja: Podlasie

Postprzez palio » 1 wrz 2012, o 08:04

Najlepsza by była pompa ori 11 z silnika o oznaczeniu AHH z końcówką 107J do tego co planujesz. Z tego co mi wiadomo to ceny są wysokie.

Ja zamiast 216 zarzuciłbym 260.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Daniel19 » 1 wrz 2012, o 19:29

a orientujesz sie jaka cena??? 260tki ??nie wykorzystam ich potencjalu.. :-D
230 i styknie..
Avatar użytkownika
Daniel19
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 10:30
Lokalizacja: Podlasie

Postprzez palio » 1 wrz 2012, o 19:53

1600 PLN - kompletne hybrydy 260 to cena podana przez kolegę cowboy, a kompletne hybrydy 230 - 1450 PLN . Wybór pozostawiam koledze.

ale czytałem, że będziesz montował turbo BRD. A zapewniam kolegę, że z czasem mocy będzie mało ;-) . Z tym, że podejrzewam, że trzeba będzie również wymienić pompę paliwową ;-) .

Polecam poczytać ten temat -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=471279
"Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm"

Bardzo ciekawy temat.

[ Dodano: 2012-09-01, 18:55 ]
Ja od kolegi cowboy kupowałem wtryski z tym, że 216 i jestem zadowolony. Także mogę kolegę polecić.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Daniel19 » 1 wrz 2012, o 20:59

przegladalem owy temat...masz racje apetyt rosnie w miare jedzenia...ale na to popyt jest;D wiec ze sprzedaza problemu by nie bylo;D
Avatar użytkownika
Daniel19
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 10:30
Lokalizacja: Podlasie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości