zalozenie turbiny czy mozna

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Opik » 16 lut 2012, o 19:25

Kurde ciężko coś powiedzieć bo zdjęcia malutkie, ale ten pierwszy wygląda nawet w porządku. Prawe drzwi mam wrażenie że trochę odstają ale równie dobrze może tak światło padać. I szkoda że nie ma zdjęcia na wprost idealnie, na takim świetnie widać czy ryjek był obity czy nie

W drugim nie podobają mi się drzwi kierowcy, jakoś dziwnie wyglądają przy błotniku na górze i z tyłu przy samym dachu. Ale wiadomo, po takich zdjęciach ciężko cokolwiek stwierdzić "na bank", trzeba by pojechać i obadać temat.
Jeszcze co do tego drugiego to jeżeli chcesz jeździć w Polsce i na co dzień to licz się z tym że albo od razu zmieniasz koła/podnosisz go albo trzesz na każdym możliwym dole. i jeżeli ktoś tak "dbał" o wnętrze to boje się pomyśleć w jakim stanie technicznym jest ten samochód...



edit: widzę że chyba jednak nie będziesz jeździł nim po Polsce :-D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez adam1 » 16 lut 2012, o 22:44

Opik napisał(a):Jeszcze co do tego drugiego to jeżeli chcesz jeździć w Polsce i na co dzień to licz się z tym że albo od razu zmieniasz koła/podnosisz go albo trzesz na każdym możliwym dole


Bez obawy, naszych drog on niezobaczy , moj jest jeszcze bardziej obnizony ;-)

http://www.fotosik.pl/u/adam19761/zdjec ... um/1103471

Opik napisał(a): jeżeli ktoś tak "dbał" o wnętrze to boje się pomyśleć w jakim stanie technicznym jest ten samochód...


Holendrzy niedbaja o samochody wizualnie , natomiast technicznie sa one w wiekszosci 100% sprawne , poniewarz coroczne APK(prezglad techniczny) jest tu bardzo wymagajacy i warsztaty w trakcie przegladu dokonuja wszystkich napraw :-)

Pomyslalem tez o czyms takim http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/5 ... ind=4&fs=1
Absolutnie ta sylwetka mi sie niepodoba , ale..........bardzo ciekawy silnik 1.3 G40 113 km przy 805 kg daje ciekawe osiagi ;-) 8.6 s 0-100 km/h

Opik napisał(a):edit: widzę że chyba jednak nie będziesz jeździł nim po Polsce :-D


;-)

Jak znajde chwile , to musze porobic zdjecia i wystawic golfika w internecie , sprzdac i wtedy zaczac sie rozgladac.

Pozdrawiam
adam1
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 13 lip 2011, o 23:09
Lokalizacja: Poeldijk

Postprzez Opik » 17 lut 2012, o 00:01

Chciałoby się mieszkać w kraju gdzie są takie drogi :roll:


Wiesz, to Polo to fajny samochodzik do zabawy ale musisz liczyć się z tym że to wydmuszka, w razie, odpukać, jakiejkolwiek stłuczki sypią się wióry z tego autka. No i miejscem w środku też nie zawojuje. Zostań przy Golfie, jeżeli masz możliwość to wyłóż jak najwięcej w jak najbardziej zadbany egzemplarz i ciesz się życiem :D ABF albo VRka i poszli :)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez adam1 » 18 lut 2012, o 14:09

Raczej ABF ;-)
adam1
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 13 lip 2011, o 23:09
Lokalizacja: Poeldijk

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron