wałek rozrządu, kolektor 1.8abs na 2.0 2e????

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

wałek rozrządu, kolektor 1.8abs na 2.0 2e????

Postprzez piotras0062 » 9 cze 2012, o 11:29

Posiadam golfa III 1.8 abs, aby zwiększyć mu trochę moc chce wymienić mu na początek wałęk rozrządu i kolektor wydechowy z silnika 2e. Czy taki wałek z kolektorem będzie DOKŁADNIE pasował z modeli 2e takich jak Golf III 2.0, seata toledo 2.0. vw vento 2.0 o mocy 115km????
piotras0062
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 mar 2012, o 19:20
Lokalizacja: Jarocin

wałek rozrządu, kolektor 1.8abs na 2.0 2e????

 

Postprzez MANIUNI » 10 lip 2012, o 10:28

Wałek z 2e pasuje i kolektor wydechowy równiez ;-)
MANIUNI
Badacz tematu
 
Posty: 276
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 19:14
Lokalizacja: pacanów

Postprzez zybi » 10 lip 2012, o 11:14

to wpierniczę do mojego AAM'a skoro AAM i ABS to te same silniki i wałek pasuje bo u mnie jest zmieniony wałek i komp. to z 2.0 do AAM też powinien podejść,ale sam wałek to lipa chyba sterownik też trzeba by zmienić
Avatar użytkownika
zybi
Badacz tematu
 
Posty: 285
Dołączył(a): 8 lut 2012, o 09:35
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MANIUNI » 10 lip 2012, o 12:12

Jezeli chcesz cos osiagnać to polecam zrobic tak do aam:

- dopręzenie do 11:1, dla 10:1 to ok 1.8-2mm , dla 11:1 to od 3.2-3.8mm splanowania
- rozwiert kolektora musowo i przepustnicy + nowa klapka wieksza w przepustnicy - 4xmm , 42- 44mm
- walek z abs/pf/pb/2e, wskazany walek z 2E/PF, chodz mysle ze z GX bedzie najlepszy
- przyspieszenie zaplonu o + 4-6st. w stosunku do serii czyli jakie 10st.
- kolektor wydechowy z PF/PB/2E wraz z portkami
- porting glowicy+polerowanie komory spalania
- kolo z reg.faza na rozzadzie dla stopnia 10:1 i wyzej.
- spilowanie podgrzewacza(jeża) w kolektorze
- mozna sie pobawic z regulatorem cisnienia paliwa tak wiecej jak 1.4bar bym nie robil
- opcjonalnie stoczyc/dowazyc zamach
- wkladka sportowa filtra K&N lub jakas dobra inna + dolot z gladka rura!
- nawiercenie obudowy filtra od strony blotnika ok 8-12 dziur wiertlem 14mm
- dla AAM chip z ABS lub caly sterownik z ABS
MANIUNI
Badacz tematu
 
Posty: 276
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 19:14
Lokalizacja: pacanów

Postprzez rafal9119 » 10 lip 2012, o 21:25

MANIUNI, po oc cytujesz nie swoj tekst!!! :wstyd: :wstyd:
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez trollu » 11 lip 2012, o 02:10

piotras0062 napisał(a):na początek

a co planujesz na koniec?
zadam jedno bardzo proste pytanie: jest sens dłubać?
MANIUNI napisał(a):opcjonalnie stoczyc/dowazyc zamach

doważyć?!
nawiercanie obudowy filtra to też taki se pomysł a raczej bym powiedział jak komuś się wybitnie nudzi to się bawi w takie patenty
za kasę jaką poświecisz na mody poszukaj jakiegoś 2.0 i będzie po problemie
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez MANIUNI » 11 lip 2012, o 07:24

PO to jest forum aby pomagać, a jak Ci coś nie pasuje, to nie czytajrafal9119 :wstyd: :!: , i nie każdy zdecyduje się na swap, wiec jak ktoś prosi o pomoc, to trzeba w miare mozliwosci pomoc. A co do nawiercania, to wiecej powietrza dochodzi do silnika, mozna wyciac dziure w obudowie filtra od spodu czy z boku i doprowadzic z a pomoca rury elastycznej z kratki zderzaka powietrze. Wieksza mieszanka i wiekszy wybuch wiecej powietrza:)
Ostatnio edytowano 16 wrz 2012, o 23:55 przez MANIUNI, łącznie edytowano 1 raz
MANIUNI
Badacz tematu
 
Posty: 276
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 19:14
Lokalizacja: pacanów


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości