Turbo co dalej

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Turbo co dalej

Postprzez Sebastian233 » 23 sie 2009, o 13:27

Bardzo prosze o pomoc. Problem jest w tym że robie to pierwszy raz sam zakupiłem turbo (TD06SL2-20G-10CM² TURBOCHARGER WITH T3 FLANGE) do golfa 2.0 i chciałbym prosić was o podpowiedzi co musze jeszcze miec by założyć te turbo do glofa z góry bardzo dziękuje pozdrawiam
Sebastian233
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 11:37
Lokalizacja: Katowice

Turbo co dalej

 

Postprzez Procent » 23 sie 2009, o 14:08

Odpręży silnik musisz i założyć grubsze uszczelki. Następnie doprowadzić olej do turbo i odprowadzanie oleju z niej. Podpięcie tego wszystkiego zajmie dużo czasu i troszke Cię szarpnie na portfelu. No i na koniec trzeba będzie zrobić strojenie motoru żeby to miało ręce i nogi.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Fasol » 23 sie 2009, o 16:08

śruby głowicy ARP,cometic,orurowanie + IC,tłoku o odprężającym skoku,pompa paliwowa WALBRO,wtryski 450cc itp. itd :)
M51 power !
Avatar użytkownika
Fasol
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 19 sie 2009, o 17:14
Lokalizacja: Warszawa

turbo

Postprzez Sebastian233 » 23 sie 2009, o 16:23

Bardzo dziekuje za podpowiedzi. chciałem sie spytac czy lepiej bedzie i taniej jak zamiast tego turba dam vr6 ? jesczez raz dziekuje
Sebastian233
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 11:37
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Fasol » 23 sie 2009, o 16:44

Sebastian233, na pewno taniej i to o 100000000000% w przeciwieństwie do Turbo :) Ale w dzisiejszych czasach ciężko o zdrowego VR6... mimo wszystko kupic silnik,wyremontowac go i zrobic swapa taniej Cię wyniesie niż uturbianie tego co masz :)

Pozdrawiam i powodzenia !
M51 power !
Avatar użytkownika
Fasol
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 19 sie 2009, o 17:14
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Bradley » 23 sie 2009, o 23:21

I customowy kolektor wydechowy.
Lepiej byloby kupic supercharger`a wtedy turbina napedzana jest paskiem, a nie spalinami. I reszta ta sama, wtryski, soft, ic, grubsza UPG, , blablabla ;)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Basior1997 » 25 wrz 2009, o 18:45

ze sie tak podepne do tematu ile i gdzie mozna zrobic strojenie silnika.a dokładnie mi chodzi to bova bo fajnie spuszcza powietrze z turbo.ustawic dmuchawe na 0,3bar i smigac bez zakłówania itp.mozna tak????
Avatar użytkownika
Basior1997
Members
 
Posty: 591
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 19:56
Lokalizacja: DGR/PL

Postprzez Cysiu_NS » 25 wrz 2009, o 23:00

przedewszystkim nastrysk denka tloka bez tego ani rusz! z tego co sie orientuje w 2,0 bylo juz fabrycznie
Życie jest piękne! Jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne
Avatar użytkownika
Cysiu_NS
Gaduła
 
Posty: 480
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 14:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez Procent » 26 wrz 2009, o 13:03

Basior1997 do bova nie trzeba nic stroić. Jest podpinany pod pedał gazu i też syczy. Masz to opisane na allegro i są opisy jak i co. Pozdro
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 4 gości