turbina zacząła ładować mniejsze ciśnienie po postoju

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

turbina zacząła ładować mniejsze ciśnienie po postoju

Postprzez polliv » 21 wrz 2009, o 19:52

witam,

tak jak w temacie, postawiłem auto w garażu, postało sobie 5 godzin i po wyjechaniu turbina przestała ładować tyle co powinna. co to może być? dodam, że mam zamontowane MBC i nim właśnie miałem ustawione ciśnienie na ok 1bar a teraz nawet całkowite jego skręcenie nie daje różnicy :shock:

a turbina to T3 z mkII JR :roll:
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

turbina zacząła ładować mniejsze ciśnienie po postoju

 

Postprzez SotoM » 21 wrz 2009, o 23:50

tyle co powinna... a auto jedzie normalnie tak jak jechało...??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez polliv » 22 wrz 2009, o 11:28

SotoM, no tyle co powinna ale wcześniej ustawiłem za pomocą MBC ciśnienie ok 1bar i nie wiem jak nagle ciśnienie mogło spaść :zalamany: golf stracił trochę na dynamice, wiadomo, że 0,6 bara to nie 1 :shock: nie słyszę żadnych zmian w pracy turbiny. zawór westgate pracuje dobrze, nie jest zapieczony.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez vision » 22 wrz 2009, o 21:07

polliv napisał(a):golf stracił trochę na dynamice, wiadomo, że 0,6 bara to nie 1 :shock: nie słyszę żadnych zmian w pracy turbiny. zawór westgate pracuje dobrze, nie jest zapieczony.
a zadymienie za autem nie zmalało , praca silnika się nie zmieniła i RPM na biegach
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez polliv » 22 wrz 2009, o 21:26

vision, praca silnika taka sama, wszystko tak jak było. chociaż podczas tego postoju ściągałem głowiczkę pompy i może coś źle złożyłem :wstyd:

zaciekawił mnie Twój podpis, napisz na PW co to za modyfikacje ;-)
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez vision » 22 wrz 2009, o 21:44

polliv napisał(a):praca silnika taka sama, wszystko tak jak było. chociaż podczas tego postoju ściągałem głowiczkę pompy i może coś źle złożyłem :wstyd:
tam bym zaczął w pompie ,
Ostatnio edytowano 22 wrz 2009, o 21:53 przez vision, łącznie edytowano 1 raz
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez polliv » 22 wrz 2009, o 21:49

vision napisał(a):tam bym zaczął w pompie
a co mogłem złożyć źle? mam pompę z LDA, może z tym coś pomieszałem?

napiszę na PW w sprawie podpisu.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez vision » 22 wrz 2009, o 21:59

polliv napisał(a):a co mogłem złożyć źle? mam pompę z LDA, może z tym coś pomieszałem?
co dokładnie zrobiłeś , otwierałeś górę pompy czy LDA jeśli przekręciłeś pin ( jaki masz pin ) to zmniejszyłeś dawkę paliwa
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez polliv » 22 wrz 2009, o 22:06

ściągałem głowiczkę bo chciałem zrobić govmoda. na chęciach się skończyło bo silnik sam się rozbiegał do nie wiadomo jakich obrotów :-? więc złożyłem wszystko tak jak było oryginalnie.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez vision » 22 wrz 2009, o 22:12

polliv napisał(a):ściągałem głowiczkę bo chciałem zrobić govmoda. na chęciach się skończyło bo silnik sam się rozbiegał do nie wiadomo jakich obrotów :-? więc złożyłem wszystko tak jak było oryginalnie.
chyba bez kolejnej wycieczki do govenor nie obędzie się , a gaz dobrze ci reaguje , regulacja wolnych rpm jest z boku i normalnie ci trzyma , max rpm ci nie zmalały ciężej wchodzi
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez polliv » 22 wrz 2009, o 22:16

zapomniałem zaznaczyć sobie położenia cięgien ale poskładałem wszystko i jest ok. max obroty trochę ponad 5tys.

a i pin mam z mk2 1.6td
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez vision » 22 wrz 2009, o 22:23

trochę ponad 5tys.
to dożo jak na AAZ na serii , tnie ci dawkę przy wyższych RPM nie pozamieniałeś jakiejś podkładki , no nic rozebrać musisz i sprawdzić , a zadymienie za autem nie da się żeby było takie same jak T ładuje 0.6 a 1.0 a pompa jest git i turbo tyż

[ Dodano: 2009-09-22, 22:24 ]
polliv napisał(a):a i pin mam z mk2 1.6td
ciut luźniejszy od orii , zajrzyj do lda czy paliwo tam się nie zbiera tak przy okazji i połączenie z kole, ssącym szczelne
Ostatnio edytowano 22 wrz 2009, o 22:28 przez vision, łącznie edytowano 1 raz
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości