czy cos im szybciej wysiadalo czyt. zuzywalo ?
na jakich opornikach jezdzili badz jezdza ?
nie chce teoretycznych tylko tych co faktycznie mieli z tym stycznosc

Moderator: Moderator

hehe opornik wstawiłem taki jak w "manualu" znalezionym w necie. Cały koszt "tuningu" jak dziś pamiętam 9,70 zł
Jak za taki mod +13 KM i 46 Nm to bardzo dużo 
ja mialem 470 ohm to czarno i czuc ze albo trurbo ale sprzeglo sie slizga i zmienilem na 370 ohm i bede testowal.
z tyłu była zasłona dymna ale jak szedł
heheslawek5t napisał(a):Nie opłaca sie na tym jeździć.

krzyś napisał(a):Może jakieś uzasadnienie..?
1z i tez bawił się z opornikiem. Opornik byl na włącznik na konsoli srodkowej. Kilka dobrych tysięcy na nim pojezdzil nie bylo prawie żadnej różnicy jezeli chodzi o wieksze zuzycie materiałow. Samochod duzo lepiej przyspieszal a spalanie bardzo często jest większe dlatego ze aż chce sie deptac. Przy tej masie taki "bajer" jest dośc opłacalny i przydaje sie przy wyprzedzaniu. Pozdrawiam i polecam !slawek5t napisał(a):Jakby ktoś chciał to mogę dużo bardziej szczegółowo opisać co zmienia/pogarsza/polepsza opornik.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości