Stożkowy filtr powietrza...jaki wybrać oraz czy to coś daje

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Stożkowy filtr powietrza...jaki wybrać oraz czy to coś daje

Postprzez Tiiger » 21 paź 2007, o 02:19

witam, trochę mnie nie było ale postaram sie to nadrobić :P...pytanko jakim was teraz podręczę jest takie jak w temacie...czy możecie coś doradzić ?... :D
Tiiger
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 7 cze 2007, o 17:43
Lokalizacja: Łódź

Stożkowy filtr powietrza...jaki wybrać oraz czy to coś daje

 

Postprzez Hadad » 29 paź 2007, o 17:52

U mnie na wyzszych obrotach dawał troszke mocy wiecej ale minimalnie :)
zaczynalo sie gdzies od 3000 obrotów :)
Nie wszystkie drogi są tak szerokie jakby się wydawało :)
Hadad
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 1 cze 2007, o 13:17
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez sipset » 17 lis 2007, o 11:34

w silniku 1.4 nic nie da. Sprawdza sie w silnikach wiekszej pojemnosci.
pozdro

JESLI KTOS POMOGL DODAJ PUNKCIKA
Avatar użytkownika
sipset
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 15 lis 2007, o 01:17
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Tiiger » 20 lis 2007, o 00:20

aha, czyli nie opłaca się pakować w to kasy przy 1,4 ?
Tiiger
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 7 cze 2007, o 17:43
Lokalizacja: Łódź

Postprzez sipset » 20 lis 2007, o 20:58

aha, czyli nie opłaca się pakować w to kasy przy 1,4 ?

Wg mnie nie... Dzwieku silnika tez Ci to nie poprawi przy tej pojemnosci. Golfy z silnikiem 1.4 dobrze brzmia i sprawuja sie jak sa zachowane w seryjnej kondycji. Takze najwiecej radosci wg mnie bedziesz mial jak samochod bedzie w jak najidealniejszym stanie. Wtedy az milo popatrzec
pozdro

JESLI KTOS POMOGL DODAJ PUNKCIKA
Avatar użytkownika
sipset
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 15 lis 2007, o 01:17
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Mayk » 21 lis 2007, o 13:22

Witam.Posiadając autko z silnikiem 1.4 musimy pogodzić się z jego mankamentem tj minimum mocy. :-| Ale żeby było wesoło można trochę z niego wycisnąć ;-) oczywiście w granicach rozsądku bo VR-a z tego nie zrobisz.Sam mam taki motorek trochę przerobiony i to wystarczy a co ważne wcale dużo nie pali,no chyba że...Jak temat chwyci mogę go rozwinąć.Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Mayk
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 8 lis 2007, o 10:05
Lokalizacja: 64-100 Leszno

Postprzez Tiiger » 22 lis 2007, o 00:22

był bym bardzo wdzięczny jakbyś napisał co i jak przerobiłeś u siebie by miał troche więcej powera :D..., oczywiście by nie palił mi nagle więcje niż 10l o ile to możliwe...dzięki z góry
Tiiger
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 7 cze 2007, o 17:43
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Mayk » 22 lis 2007, o 09:44

Tak ogólnie:
sportowy wkład powietrz (nie stożek),rura doprowadzająca powietrze gładka,poprawiona głowica,splanowana głowica,kolektor wydechowy oryginalny wygładzony,katalizator...jest,tłumik środkowy i ostatni przelotowy,odchudzone koło zamachowe,
Avatar użytkownika
Mayk
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 8 lis 2007, o 10:05
Lokalizacja: 64-100 Leszno

Postprzez Tiiger » 22 lis 2007, o 23:02

o kurcze, myślałem że to będzie coś w rodzaju "zmieniłem sobie cos tam coś tam na strumiennice" lub jakoś w podobie a tu słysze że koło zamachowe, że głowica sprofilowana itp, dla mnie to kosmos :D, pewnie troche na to wydałeś co :> :P...
Tiiger
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 7 cze 2007, o 17:43
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Mayk » 22 lis 2007, o 23:18

tuning nie jest tani zwłaszcza z tym motorkiem.Koledzy mają rację że lepiej wymienić silnik,chyba że lubisz się bawić w takie modyfikację.Koszt całości? już nie pamiętam ale jakieś 1500zł i 3/4czystej :lol: a koło zamachowe z niemiec chyba 150 Euro ;-)
Avatar użytkownika
Mayk
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 8 lis 2007, o 10:05
Lokalizacja: 64-100 Leszno

Następna strona

uber łódź



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości