Sprezarka G60 do golfa III GTI 2E

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Sprezarka G60 do golfa III GTI 2E

Postprzez Adrian3023 » 4 lis 2011, o 21:47

Witam was, jestem tu nowy i za bardzo nie wiem gdzie załozyc ten temat, wiec postanowiłem tutaj....... Otoż, czy jest mozliwośc założenie do Golf III GTI 2E sprezarki od G60? Jakie to koszty , przeróbki i wogóle. Z Góry dzieki za porady i odpowiedzi.



I prosiłbym o nie przenoszenie tematu i nie kasowanie go.....
Adrian3023
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1 paź 2011, o 11:07
Lokalizacja: Łódź

Sprezarka G60 do golfa III GTI 2E

 

Postprzez Procent » 4 lis 2011, o 21:55

jest możliwość. koszty wyższe niż golf warty :zdziwko:
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Adrian3023 » 5 lis 2011, o 14:45

Domyslam sie, koszty swoja doroga. Tylko mi chodzi, co jest potrzebne do takiego zestawu.
Adrian3023
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1 paź 2011, o 11:07
Lokalizacja: Łódź

Postprzez PiJey88 » 5 lis 2011, o 16:07

Adrian3023 napisał(a):Jakie to koszty
Adrian3023 napisał(a):koszty swoja doroga.

najpierw pytasz a potem cie to nie interesuje :zakrecony:

Adrian3023 napisał(a):czy jest mozliwośc założenie do Golf III GTI 2E sprezarki od G60?

Tak, nie spotkałem takiego projektu bo jest zupełnie nie opłacalny i efekt mizerny na pewno, szkoda twojego czasu na szukanie odpowiedzi na to pytanie, jeśli chcesz czegoś więcej od golfa to swap
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Adrian3023 » 5 lis 2011, o 17:33

Nie sądze jednak żeby był mizerny, ale i tak dzieki za odpowiedz........ Do wywalenia
Adrian3023
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1 paź 2011, o 11:07
Lokalizacja: Łódź

Postprzez RAQnio_V » 5 lis 2011, o 17:36

dużo lepszym rozwiązaniem jest swap na silnik PG ;)
Wąsko i wysoko... Na przekór stereotypom :D
Avatar użytkownika
RAQnio_V
Badacz tematu
 
Posty: 381
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 06:22
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Zwi3rzu » 14 gru 2011, o 17:37

Czytalem o projektach i turbinach wkladanych od iveco czy mizerny efekt 260KM bez zakuwania silnika...
Zwi3rzu
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12 gru 2011, o 14:50
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez lantos » 15 gru 2011, o 08:13

A jak robić SWAPa np z 2.0 8v GTI ADY na VR6 ? :) Wie ktoś co trzeba przerobić i jakie koszty wtedy rosną??
lantos
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 31 paź 2010, o 22:57
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez PiJey88 » 15 gru 2011, o 11:01

lantos, kup kompletny silnik na swapa i dolicz 1000zł na pierdoły i prace własną, zakładając ze kupisz silnik igłę i nie będziesz mu robił remontu, bo jak remont to dolicz 3-4 tys
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez strzeliniasty » 15 gru 2011, o 12:31

PiJey88 napisał(a):nie spotkałem takiego projektu

raz na jakis spot u nas przyjechal gosciu wlasnie takim zestawem i powiem wam ze stanal na kresce z vr6 i ten w vr mial problem :D
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez huczu » 15 gru 2011, o 18:14

G60 to kompresor! Sens zawsze jest, ale czy to sie oplaca.... 2.0 to dobry silnik to uturbiania i moze te 250koni zrobic.... Jak swapic to na 1.8t
Moje MK3 USA
IN PROGRES!

Cabby US New Lifestyle
CCCabrio black!
Caddy'lack
Avatar użytkownika
huczu
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 4 mar 2010, o 10:21
Lokalizacja: Mirsk

Postprzez Zwi3rzu » 28 gru 2011, o 18:12

2E ma kuty wał wiec bez zakuwania reszty 260KM wytrzymuje.
Zwi3rzu
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12 gru 2011, o 14:50
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron