Sportowe Wałki Rozrządu do VW

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez ploskon marcin » 8 lut 2008, o 13:10

dzwoniłem tam do świątka ma chodzić a problem który opisałem nie jest z winy wałków bo silnik źle by tez chodził na zimno, a on po rozgrzaniu dostaje za dużo paliwa i go przylewa :-( :-(

[ Dodano: 2008-02-08, 12:14 ]
a nie wiem co jeszcze sprawdzić coś co po rozgrzaniu steruje paliwem, albo ma wpływ na mieszankę co jeszcze?? potencjometr przepustnicy morze mieć cios z tym wspólnego???
Avatar użytkownika
ploskon marcin
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 18:58
Lokalizacja: przeworsk

 

Postprzez kenaj » 8 lut 2008, o 16:48

czujnik cieczy steruje, tzn daje sygnał o rozgrzaniu silika, jest on przy krućcu wodnym od strony rozdzielacza zapłonu
kenaj
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 20:21
Lokalizacja: warszawa

Postprzez ploskon marcin » 10 lut 2008, o 16:24

czujnik zmienilem. bylem u takiego goscia troch mi naswietlil inna mozliwosc, jak skladalem silnik to pierscienie byly strasznie pasowne na styk,a wiec jak sie nagrzewa to morze pychnac. i niechce sie krecic. a silnik jest jeszcze na dotarciu...
Avatar użytkownika
ploskon marcin
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 18:58
Lokalizacja: przeworsk

Postprzez kenaj » 10 lut 2008, o 16:34

taka opcja też jest możliwa
kenaj
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 20:21
Lokalizacja: warszawa

Postprzez ploskon marcin » 15 lut 2008, o 15:01

a co mi proponujesz zrobić z wydechem z przodu mam 4-2-1 na końcu tez jakiś sport. wyrzucić katalizator i środkowy. jakaś strumienica zamiast kat. i jaka średnicę zastosować??
Avatar użytkownika
ploskon marcin
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 18:58
Lokalizacja: przeworsk

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości