Problem z dymieniem

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Problem z dymieniem

Postprzez sebastianoo20 » 1 cze 2010, o 18:30

Witam! Wsadziłem mojemu golfikowi chipa dobry miesiąc temu... 1Z 90KM wszystko jest wspaniale... ale niepokoi mnie dymienie powyżej 4000 rpm... przyczyną jest chip?? czy może cos innego, turbina??? Proszę o rady, z góry dzięki.
Avatar użytkownika
sebastianoo20
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 6 wrz 2009, o 16:29
Lokalizacja: Gniezno

Problem z dymieniem

 

Postprzez prezesik » 1 cze 2010, o 20:33

No w dieslu tak jest, jak wkładasz chip, wtedy silnik dostaje większą dawkę i po wciśnięciu pedału gazu jest czarna chmura.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez leopard » 2 cze 2010, o 16:32

sebastianoo20 napisał(a):Wsadziłem mojemu golfikowi chipa dobry miesiąc temu

chip czy BOX ??

prezesik25 napisał(a):No w dieslu tak jest, jak wkładasz chip, wtedy silnik dostaje większą dawkę i po wciśnięciu pedału gazu jest czarna chmura

idź chłopczyku poczytać troche na temat chip tuningu... :hyhy:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez prezesik » 2 cze 2010, o 16:53

leopard napisał(a):idź chłopczyku poczytać troche na temat chip tuningu... :hyhy:
:kawa:
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez sebastianoo20 » 2 cze 2010, o 20:06

To nie BOX lecz CHIP :-D a o Chip tuningu to czytałem trochę.
Avatar użytkownika
sebastianoo20
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 6 wrz 2009, o 16:29
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez leopard » 3 cze 2010, o 02:40

sebastianoo20 napisał(a):To nie BOX lecz CHIP

OK - poproś tunera niech zrobi poprawke i po problemie - hamowałeś auto przed i po modyfikacji ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez sebastianoo20 » 4 cze 2010, o 20:06

Nie nie hamowałem niestety gdyż nie ma u mnie w okolicy hamowni... :-(
Avatar użytkownika
sebastianoo20
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 6 wrz 2009, o 16:29
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez Pascal » 9 cze 2010, o 08:49

Jeżeli twoje MK3 jest mocno zdezelowane (mechanicznie) lub masz za mocny program to będzie kopciło,ale jest to różnica między kopceniem a puszczaniem bąką hehe niech koles Ci dostroi go ;-) na marginesie zapytam jakie wtryski?
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez sebastianoo20 » 15 cze 2010, o 21:49

Wtryski są seryjne, zdezelowany nie jest :lol: ale powiem że chciałbym założyć od T4 (wyczytałem że też to trochę daje)
Avatar użytkownika
sebastianoo20
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 6 wrz 2009, o 16:29
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez Procent » 19 sie 2010, o 16:35

Czy daje to zależy. Ja bym Ci proponował założyć poprostu popularne 0,216, turbina i kolektor od AWX-a, icek np odJ Megane i zkorygować to kopcenie. Po tych zabiegach będzie pruł jak szalony. Jeżeli tak bardzo pragniesz mocy to polecam. A to czy jest silnik zajechany to by pokazały wykresy z VAG-a, z hamowni, a tego nie robiłeś więc podejrzewam że poprostu tak Ci się wydaje że silnik jest cacy.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 21 sie 2010, o 03:21

Procent napisał(a):Ja bym Ci proponował założyć poprostu popularne 0,216,

102 konny T4 ma 210 - roznica niewielka (w przypadku 1Z) - turbo od AWX'a nie podejdzie - 1Z = brak VNT

na początek diagnostyka + ewentualna korekta programu ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość