Podniesienie mocy

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Podniesienie mocy

Postprzez Yamaha_R1 » 18 wrz 2012, o 11:42

Witam. Posiadam Golfa 1.8 z 1992r. Chciałbym go troszeczkę ulepszyć ponieważ 75KM to trochę mało... Jakieś podpowiedzi co byłoby najskuteczniejsze i w rozsądnej cenie?
Yamaha_R1
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2 lip 2011, o 07:20
Lokalizacja: Lublin

Podniesienie mocy

 

Postprzez Paweu » 18 wrz 2012, o 13:37

Yamaha_R1 napisał(a):Witam. Posiadam Golfa 1.8 z 1992r. Chciałbym go troszeczkę ulepszyć ponieważ 75KM to trochę mało... Jakieś podpowiedzi co byłoby najskuteczniejsze i w rozsądnej cenie?


zalej mu v-powera. :ok:

Zdaję sobie sprawę że możesz czuć się zagubiony na forum.. lecz wiedz też iż google nie gryzie. Poaz tym temat wałkowany x-razy na forum.

tu masz link który specjalnie na tą okoliczność wyszukałem przy pomocy wujka Google.

Proszę:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8&start=56

I nie ma za co. :roll:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez T@jny1990 » 18 wrz 2012, o 13:55

Wiele razy było już kolego na tym czy innym forum jak podnieść troche poczucie mocy w silniku 1.8 75KM...
Potrzebujesz komputer silnika od 1.8 90KM i juz powinienes miec roznice bo to glownie sterowanie rozni miedzy 75 a 90KM no i kilka gratow ale sterowanie zmien to powinienes poczuc mala roznice... wywal katalizator jak masz to troche Ci silnik mniej sie bedzie meczyl przy wypluwaniu dymu z rury;P
Najmniej groźny pies jest ten co najwięcej szczeka...

=>zmiana zawieszenia na ORI str3<=>kolizyjka str4<=>ORI FRONT str5<=
Moja mała Biała Bestia
Avatar użytkownika
T@jny1990
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 19 lip 2010, o 15:34
Lokalizacja: Mława/Toruń/Neuwied(De)

Postprzez Opik » 18 wrz 2012, o 16:39

stożek (koniecznie 10cm od kolektora), strumienica, chipbox, magnetyzer, turbinka w dolocie, chromowana końcówka wydechu

http://allegro.pl/listing.php/search?ca ... III+tuning - czego dusza zapragnie !

A tak na poważnie to albo to co koledzy wyżej napisali, albo swap na inny silnik. Bo nie opłaca się rzeźbić tego silnika, wsadzisz nie wiadomo ile hajsu a efekty mizerne
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez witboy » 22 wrz 2012, o 14:28

dokladnie rzezba w go.. w silnikach n/a

najtansze to wlasnie zmiana ecu wywalenie kata reszte wydechu zostaw a zamiast kata rure, i w zasadze wszystko stozki i inne bzdety olewaj szkoda siana na takie szity... najprosciej albo to i cieszyc sie z tego co sie ma albo zmiana silnika na inny mocniejszy
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez KAMNILEK » 3 paź 2012, o 11:21

jesli jestes zainteresowany kompem z 1.8 90km abs to daj na pw
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości