odchudzenie kola zamachowego

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

odchudzenie kola zamachowego

Postprzez nielegalny23 » 27 maja 2008, o 22:20

co da odchudzenie kola zamachowego w silniku 1.8 ABS . jakie sa plusy a jakie minusy tego?
nielegalny23
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 11 gru 2007, o 00:26
Lokalizacja: ?ódz

odchudzenie kola zamachowego

 

Postprzez Imper » 28 maja 2008, o 15:28

minusem napewno jest to ze sie zmniejszy zywotnosc bebechow silnika 8-) a plusem minimalne podniesienie osiagow
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez nielegalny23 » 28 maja 2008, o 17:05

a czemu zmniejsze zywotnosc??na co to wplywa?
nielegalny23
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 11 gru 2007, o 00:26
Lokalizacja: ?ódz

Postprzez Imper » 28 maja 2008, o 17:30

seryjnie tak jak wychodzi z fabryki samochod ma juz wszytsko tak dobrane i obliczone zeby zapewnic kompromis miedzy moca a zywotnoscia... odchudzenie kola zamachowego moze popusc te harmonie... co prawda jak zdejmiesz cos z kola zamachowego to silnik bedzie szybciej sie wkrecal na obroty ale jak nie wymiensz reszty czesci i odopiwednio nie wywarzysz to zajedziesz silnik bedzie wykonywal kilkurkotnie ciezsza prace niz przedtem wiec pomysl sobie gdzie sa najwieksze obciazenia i tam bedziesz mogl szukac usterek... jedni twierdza ze to najgorsza metoda tuningu drudzy zas ze na samochody o duzych mocach nie dzialaja tak negatywnie jak na te slabsze... w rzeczyistosci Ci nie powiem jak to jest bo wiadomo rozne sa zdania jedno jest pewne cos kosztem czegos i tego nie uniekniesz... moze bedziesz mial radoche ze sie lepiej kreci ale do czasu ;-)

Koło zamachowe po takiej operacji powinno być wyważone razem z wałem. Prócz tego należy pamiętać że lżejsze koło zamachowe spowoduje trudnośći w jeździe po górskich drogach właśnie z powodu straty momentu i przeniesienia go w górny zakres obrotowy. Mniej wiecj takie informacje wyczytalem w sieci
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez lizardking » 1 lip 2008, o 18:39

no i na mocy napewno niczego nie skorzystasz, praktycznie nie odczujesz tego "tuningu"
Mędrcy znają wszystkie pytania a głupcy wszystkie odpowiedzi.
lizardking
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 17 maja 2008, o 15:25
Lokalizacja: Konin

Postprzez SotoM » 1 lip 2008, o 23:14

lizardking napisał(a):no i na mocy napewno niczego nie skorzystasz, praktycznie nie odczujesz tego "tuningu"

nie wiem szczerze mowiąc czy sie odczuje czy nie ale powiem tak - koleś do hondy civic załozył lzejsze koło i naprawde co sie wkrecała na obr to szok. poprostu moment. dosłownie picikłak wolniej jak silnik w scigaczu i tak samo szybko schodziła z obrotów. no cos...mi sie to podobało. koles był na hamowni ale ile wyszło mu po tej zmianie zabijcie mnie nie wiem. ale jezdzi do tej pory uhahany.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości