MOC

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

MOC

Postprzez Rencik » 7 paź 2012, o 22:22

Witam mam golfika z 96 r z silnikiem 1.6 AEE 75KM i kieruje do was pytanie napewno pomożecie i mogę w jakikolwiek sposób poprawić osiągi autka wyklluczajac zmiane silnika na mocniejszy :P czekam na propozycje 8-) 8-)
Rencik
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 sie 2012, o 16:51
Lokalizacja: Draliny

MOC

 

Postprzez Piaggio » 7 paź 2012, o 22:35

wybebeszyc cały srodek auta tak aby jak najbardziej zmniejszyc mase auta- bo z silnikiem cudów nie zdziałasz!
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Opik » 7 paź 2012, o 22:39

Przelotowy wydech, strumienica, stożek (od razu na kolektorze), chip box, magnetyzer....
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 7 paź 2012, o 23:11

Opik napisał(a):Przelotowy wydech, strumienica, stożek (od razu na kolektorze), chip box, magnetyzer....

x2
:lol:

a tak na serio to daj sobie spokój chyba że masz na wydanie jakieś 10k zł :luka:
idąc w turbo to zakucie silnika, turbo z osprzętem, wydech, dolot i strojenie - 10k braknie
N/A - dla przykładu ostry wałek catcamsa 1400zł, do tego porting z kompletnym remontem głowicy, wydech, dolot i strojenie - 10k może by starczyło :->
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 7 paź 2012, o 23:17

trollu napisał(a):N/A - dla przykładu ostry wałek catcamsa 1400zł, do tego porting z kompletnym remontem głowicy, wydech, dolot i strojenie - 10k może by starczyło :->


i przy dobrych wiatrach taka sama moc jak w pierwszym lepszym 1.8 90PS o które ktoś dbał, które by przeszczepił za 3 tysiące maks.
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 7 paź 2012, o 23:25

Opik napisał(a):i przy dobrych wiatrach taka sama moc jak w pierwszym lepszym 1.8 90PS o które ktoś dbał, które by przeszczepił za 3 tysiące maks.

to zależy. jakby iść po bandzie to może być całkiem fajnie, ja bym mierzył w magiczne 100KM z litra ;-) tyle że wtedy można raczej zapomnieć o użytkowaniu auta na codzień bo charakterystyka dość ostra
a tu taka fota
Obrazek
blok 2e, głowica 5v i inne cudawianki ale 134KM z litra jest w N/A. tyle że tam mody kosztowały pewnie 10k ale euro :lol:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 7 paź 2012, o 23:30

trollu, no tak, ale ja mówię cały czas o tym 1.6 ;)
Z niego nie ukręci za 5tys jakiejś kosmicznej mocy, a na pewno nic co by było bardziej opłacalne od swapa.
Czas, hajs, robota i za 5tys robi z niego powiedzmy te 100 koni. A za tą samą cenę przebiera i wybiera najlepsze 2.0 jakie znajdzie dla siebie i jeszcze przy dobrych wiatrach starczy mu żeby coś dokupić, więc jaki sens rzeźbić w g ?
Rzeźbienie tylko w jednym G ma sens. W punkcie :lol:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 7 paź 2012, o 23:34

nie pierwszy taki temat i nie ostatni.
taka prawda że tuning a tjuning to 2 różne sprawy i dzieli je przepaść finansowa.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez witboy » 8 paź 2012, o 00:59

dokladnie albo 10kola wydane na turbo i zeby starczylo ew bardzo ostry walek do tego reszta modow i osiagasz max 100 koni za kwote zblizona do 5-6 tys ... wiec sam sobie odpowiedz czy chcesz grzebac w g... i sie wkor... niz zmienic samochod badz silnik na lepszy chcesz miec moc z 1,6 to zle trafiles...
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 8 paź 2012, o 08:47

Witam mam golfika z 96 r z silnikiem 1.6 AEE 75KM i kieruje do was pytanie napewno pomożecie i mogę w jakikolwiek sposób poprawić osiągi autka wyklluczajac zmiane silnika na mocniejszy :P czekam na propozycje 8-) 8-)


Nie słuchaj ich... Oni nie mają w sobie tej pasji... :lol:

Tak na poważnie... Są lepsze sposoby wydawania pieniędzy. To raz ..
A dwa... Jeśli Cię nie zniechęcili to masz tu linka może znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=314318
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez trollu » 8 paź 2012, o 13:35

Paweu_mk3 napisał(a):masz tu linka

to ja bym prosił aby pojechał na hamownię przed modami a później po skończonej zabawie. do tego podsumowanie kosztów i ciekawe jaki wyjdzie współczynnik koszty/przyrost.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez slawek5t » 8 paź 2012, o 17:21

Piaggio napisał(a):wybebeszyc cały srodek auta

A co to da. Może 3 konie których nie odczuje. A komfort jazdy w dół .
Czekam aż mi pojedziesz :) jak po krawężniku swoim arl (bez urazy :D )
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości