Jak podnies moc w 1.9TD

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez kajtek » 31 sty 2008, o 17:55

to jest pin z golfa 2 1.6 td?gdzie sie go inastaluje dokładnie?
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez kilian » 4 lut 2008, o 00:02

W pompie wtryskowej na vwgolf.pl/forum jest krok po kroku jak to zrobić.
kilian
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 00:23
Lokalizacja: Młynary

Postprzez kajtek » 6 lut 2008, o 18:32

kilian i kenaj, dzięki
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kenaj » 6 lut 2008, o 22:14

prosze ;-)
kenaj
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 20:21
Lokalizacja: warszawa

Postprzez pawel_ns » 7 lut 2008, o 11:34

mozecie mi powiedziec czy to jest cos warte ? sprzedawca zachwala i proponuje zwrot jezeli mnie nie zadowoli

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=309345618
Avatar użytkownika
pawel_ns
Members
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 12:16
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez kenaj » 7 lut 2008, o 12:05

ja bym tego nie kupował, tylko ewentualnie sam zrobił sobie pstryczek na oporniku za 10zł.
W boxy nie wierze, bo program powinien byc napisany pod konkretny silnik
kenaj
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 20:21
Lokalizacja: warszawa

Postprzez pawel_ns » 7 lut 2008, o 12:09

no niby tak ale zapewnia ze mozna oddac jakby cos bylo nie tak

[ Dodano: 2008-02-07, 11:15 ]
a filtr stozkowy co moze dac i oplaca sie to kupowac wogole ?
Avatar użytkownika
pawel_ns
Members
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 12:16
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez kenaj » 7 lut 2008, o 12:21

lepiej wkladke do filtra i powiększyć otwór, którym jest zasysane powietrze

[ Dodano: 2008-02-07, 11:21 ]
ja bym tego nie kupował, zrobisz jak uważasz
kenaj
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 20:21
Lokalizacja: warszawa

Postprzez pawel_ns » 7 lut 2008, o 12:26

Avatar użytkownika
pawel_ns
Members
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 12:16
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez kenaj » 7 lut 2008, o 12:56

miałem na myśli k&n, bo wiem, że są dobrze wykonane, a jak ta simota się sprawuje to nie mam bladego pojęcia
kenaj
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 20:21
Lokalizacja: warszawa

Postprzez pawel_ns » 7 lut 2008, o 13:16

widzialem k&n i kosztuje 199 wiec chyba o tym myslisz
Avatar użytkownika
pawel_ns
Members
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 12:16
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez Reiven » 19 paź 2008, o 11:36

Tak się zastanawiam po co płacić za jakieś badziewia? Ciśnienie doładowania reguluje się śrubką na imbus w zaworze sterującym. Co do pina można go podszlifować i stoczyć z obwodu da to wcześniejsze osiągnięcie maksymalnej dawki i dawka będzie większa, oczywiście wszystko trzeba skorygować śrubą dawkowania (robi się to przy turbo odpiętym od LDA) do tego IC i 90 kucy powinno dać się wyciągnąć.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości