Golf III 1.4 Zwiększanie mocy!

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Golf III 1.4 Zwiększanie mocy!

Postprzez Legion533 » 10 paź 2013, o 19:32

Nie wiem czy w dobrym miejscu, ale jeżeli w złym to proszę o przeniesienie w odpowiednie miejsce. Mój Golfik to 1.4 44KW [60KM] wiem że temat był już poruszany wiele razy ale z
reguły nacinam się na:
"Nieopłaca się!"
"Zmienić Silnik" ITD.

Mój silniczek pracuje dość ciekawie ale troszkę go muszę podżyłować dlatego pytam osoby
ktore taki miały i udało im się jakimś sposobem zwiększyć moc czy to o 4 czy 5KM
Ważne żeby go chociaż o 10-15KM podkręcić słucham opinii sprawdzonych i innych niż wymienionych w cudzysłowach powyżej z Góry Dziękuje.
Legion533
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25 lip 2013, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Golf III 1.4 Zwiększanie mocy!

 

Postprzez murgen » 10 paź 2013, o 19:47

No to lecimy :lol:
-magnetyzer
-chip z allegro
-naklejka SPORT na szybe
-filtr stozkowy

itp, kazde dodaje 10% mocy

A tak powaznie to z 1,4 nic ciekawego sie nie zrobi, z tak malej mocy procentowy przyrost bedzie kilka procent, przeliczajac to na konie to moze na hamowni sie nie wyłapie różnicy.
Możesz oczywiscie;
-wymienic wydech na przelotowy
-filtr i zestroic to na hamowni
-moze gdzies ostre wałki rozrzadu dostaniesz
-zaturbic

koszt wszystkiego przekroczy wartosc golfa i to pewnie ze 2 razy(przy turbo to pewnie 20 ), wiec decyzja nalezy do ciebie.
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 454
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez mateusz_918 » 10 paź 2013, o 20:43

shell v-power racing 100 i to tyle
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trollu » 10 paź 2013, o 20:51

Legion533 napisał(a):Nie wiem czy w dobrym miejscu,

nie, to złe miejsce
Legion533 napisał(a):wiem że temat był już poruszany wiele razy

rozumiem, że oficjalnie przyznajesz się do olania regulaminu i prosisz o nagrodę? :lol:

dobra, teraz na serio, temat umieszczę tam gdzie powinien być ale zastanawiam się czy go od razu nie zamknąć, powód sam wymieniłeś.
Co Ci da przyrost rzędu 10KM? Sry, ale chcesz żeby kumple z gangu posiadaczy 1.4 czcili Cię i Twojego golfa? nie piszę złośliwie ale tak to wygląda. to że nacinasz się na teksty typu "nie opłaca się", "zrób swapa" wynika tylko z jednej rzeczy - takie sa realia, fakty. możesz zrobić coś w celu pomodzenia 1.4, będziesz wtedy miał dużo "lajków" na forum i na tym się skończy. w jakiej kondycji masz silnik? może po generalnym remoncie wróciłby do serii i odczułbyś już jakąś różnicę?
możesz pójść w N/A, możesz założyć turbo. jedno i drugie wiąże się z tym, że za poniesione koszty kupiłbyś sobie jakiegoś mk4 z VR pod maską i latał z bananem na twarzy słuchając 6 garów. Domyślam sie że nie wiesz jak zbudować działający wydech od zera, jak zmontować porządny dolot, zrobić obróbkę głowicy czy jak wysterować silnik. Domyślam się że do 1.4 nie ma za dużo gotowych gratów jak kolektory wydechowe, airboksy itd. możesz oddać do jakiejś firmy ale kupno gofra r32 chyba korzystniej wyjdzie :lol:

ode mnie - zejdzmy na ziemię, jeżeli masz zdrową budę i chcesz żeby szybciej jeździła to ładuj jakieś 2.0 albo od razu VR i tyle no chyba, że chcesz modzić "bo tak" to droga wolna, składaj wydech, popraw dolot, głowicę. do tego program i coś na pewno się poprawi.
wybacz ale temat wałkowany średnio raz w miesiącu, juz nie raz byli goście co w jedną noc przy pomocy młotka i szlifierki turbo zakładali ale nikt tego nie widział a temat umierał śmiercią naturalną :suchy:

mateusz_918 napisał(a):shell v-power racing 100 i to tyle

pfff legenda że stary golf na VPowerze lata ?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Re: Golf III 1.4 Zwiększanie mocy!

Postprzez Opik » 10 paź 2013, o 21:25

Legion533 napisał(a):Ważne żeby go chociaż o 10-15KM


15KM w tym silniku?
- Nowy, robiony konkretnie na zamówienie pod ten silnik i mistrzowsko wyliczony dolot + totalna separacja od gorąca w komorze silnika + dopływ zimnego powietrza z zewnątrz
- Liczony i od początku do końca wyspawany układ wydechowy, spolerowany kolektor, idealne spasowanie kanałów
- Planowanie głowicy, ew tłoki doprężające jeśli takowe występują do 1.4
- Powiększone i wypolerowane gniazda zaworowe + nowe, mocniejsze sprężynki zaworów
- Inne krzywki i wałek rozrządu ze zmienionymi kątami otwarcia
- Profesjonalne strojenie na hamowni

nie wiem, wyliczać dalej? Za cenę tego co wymieniłem tutaj, a to wcale nie jest wszystko, wsadzisz mega zdrowe 2.0 albo VRke

Trollu wyczerpał temat ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Legion533 » 10 paź 2013, o 21:38

Dobrze no to w takim razie mam dwa silniki 1.4 jeden ma 230 tys. drugi 105 tys. ewentualna cena wymiany silnika ile by kosztowała i na jaki najlepiej zmienić żeby spalanie w miarę możliwości było zbliżone.
Legion533
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25 lip 2013, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez trollu » 10 paź 2013, o 22:18

z tego co zaobserwowałem na forum to 2.0 8v potrafi mniej spalić niż 1.4 :hyhy:
ja mam 2.0 ADY i w golfie nie widzę lepszego kompromisu osiągi/koszty. o swapie masz podwieszony temat, wszystko masz na forum.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 10 paź 2013, o 22:43

2.0 8v, 2E ew ADY/AGG

w starszym (2E) masz świrujący pawiana nastawnik prędkości obrotowej biegu jałowego (tzw silniczek krokowy), w nowszych podobne zadanie psucia humoru ma czujnik położenia wału o ile się nie mylę
W starszym masz klapkowy przepływomierz który przy wystrzale gazu lubi sobie pęknąć (i kosztuje sporo), w nowszych przepływka z tzw gorącym drucikiem która jest tańsza i generuje mniejsze opory w układzie dolotowym

także kwestia faktycznego stanu raczej jest ważna, niż które 2.0 to będzie :hyhy:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość