garrett T3 w AAZ-cie

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

garrett T3 w AAZ-cie

Postprzez polliv » 29 sie 2009, o 18:57

założyłem sobie dzisiaj T3 do golfa. było parę problemów ale główny to przewód odprowadzenia oleju z turbiny. nagimnastykowałem się trochę ale udało mi się jakoś dopasować przewód z torbiny kkk k14. jednak mam pewną wątpliwość. przewód ma w jednym miejscu średnicę przwnajmniej dwa razy mniejszą niż otwór wyjściowy z turbiny. pytanie brzmi czy tak może być? czy nie będzie to powodować złego przepływu oleju? może przez to by gorsze smarowanie?
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

garrett T3 w AAZ-cie

 

Postprzez SotoM » 29 sie 2009, o 20:09

to jest tylko powrót oleju z turbo do komory korbowej co by miało źle smarować....bedzie dobrze.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez polliv » 29 sie 2009, o 20:14

myślałem, że może mała średnica przewodu będzie blokować przepływ oleju przez turbinę i może przez to być gorsze smarowanie :?: kto pyta nie błądzi i nie rozwala silnika :lol: dzięki
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości