Czy mozna podnie moc w 1,6 AFT 101kn

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Czy mozna podnie moc w 1,6 AFT 101kn

Postprzez kamilgolf3gt » 27 wrz 2008, o 20:20

czy mozna cos wydobyc z tego silnika wiecej mocy albo jaki czip albo cos inego cos moze ktos wie jak tak to pisac
kamilgolf3gt
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:03
Lokalizacja: Słupsk

Czy mozna podnie moc w 1,6 AFT 101kn

 

Postprzez Yuri » 27 wrz 2008, o 22:27

Chipa się nie opłaca. Max z 5 kM wyciągniesz. Tylko nie mówię tu o "czipach" z Allegro tylko profi robocie, za którą przynajmniej 1000zł wybulisz. W ogóle przy wolnossących 8v to mało co da się zrobić. No chyba, że turbo/kompresor ale to już trzeba mieć przynajmniej z 6-7tys. no i mieć w 100% sprawny silnik. Jak koniecznie chcesz coś pomodzić to zainwestuj w jakiś dobry układ wydechowy (np. supersprinta), kolektor wydechowy z kwasówki + polerka kanałów w głowicy, załóż jakiś dobry dolot (tylko nie sam stożek bo to g... daje tylko stożek z osłoną termiczną i doprowadzeniem chłodnego powietrza + rura najlepiej z nierdzewki). W jakichś 3-3,5 tys. powinieneś się zamknąć i jeśli silnik masz sprawny to do 110-115kM powinieneś dobić. Jeszcze wałek możesz ostrzejszy wsadzić (Świątek albo Schrick) i na takim zestawie nieźle to powinno latać.

P.s.

Jeśli myślisz o jakichś "czipach" z Allegro, strumiennicach, magnetyzerach, które cudownie podnoszą moc to lepiej naklej sobie na klapę "VR6 TDI LPG KOMPRESOR BITURBO V12". Efekt będzie taki sam czyli żaden ale koszta mniejsze.
Yuri
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 18 wrz 2008, o 19:36
Lokalizacja: Radom

Postprzez kamilgolf3gt » 30 wrz 2008, o 17:31

A dzieki za info pozdro 1600
kamilgolf3gt
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:03
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez SotoM » 30 wrz 2008, o 22:10

jesli chodzi o układ wydechowy to mozna naprawde nie mało Niutków podciagnąć. miałem rok temu 2.0L 115km. zrobiłem mu układ wdechowy - rury fi 60mm za miast kata rura następnie za miast przed ostatnigo tłumika(kwadraciaka)-wspawałem strumienice i na koniec sportowy tłumik. 3 lub 4 razy żeźbiłem przy wydechu i za każdym razem był pomiar na hamowni. i to co wyżej napisałem dało najleprzy efekt. dociagnołem go 125km 1 coś około do 190Nm. juz nie pamietam dokładnie...kolektor wydechowy miałem ori.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości