chip box

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

chip box

Postprzez przemo1251 » 7 gru 2012, o 20:30

zmalałem u kolegi chip box. mam taki sam silnik więc z ciekawości założyłem u siebie. mam vga jak sprawdzić czy zwiększa się dawka po włączeniu owego boxa, bo rozumiem że jest to coś podobnego do opornika?
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

chip box

 

Postprzez Paweu » 7 gru 2012, o 21:13

to jest to samo co opornik... tylko droższy i ładniej się nazywa.. :lol:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 7 gru 2012, o 22:46

jak w środku będzie opornik to i tak wyjątkowo dobrze trafiłeś :lol:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 7 gru 2012, o 23:38

Paweu_mk3 napisał(a):tylko droższy i ładniej się nazywa..

oraz tak bardziej "profesjonalnie" wygląda :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Piaggio » 8 gru 2012, o 00:09

przemo1251 napisał(a): rozumiem że jest to coś podobnego do opornika?
chip box wpinający sie w wiązke pompy= OPORNICZEK........ :lol:
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez slawek5t » 8 gru 2012, o 14:31

Piaggio napisał(a):chip box wpinający sie w wiązke pompy= OPORNICZEK....

Miałem takie coś kiedyś chwilowo w ramach testu.
Teraz jest chip ktorego polecam. Kosztuje wiecej ale naprawde warto.
Opornika na stałe nie polecam
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez przemo1251 » 8 gru 2012, o 15:44

ten box ma nawet regulacje, jak podłączyłem vaga to nawet zmieniała się dawka miałem ok 3.4 maksymalnie mogłem ok 5.4 później silnik gasł na wolnych
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Postprzez slawek5t » 8 gru 2012, o 22:45

5.4 to mniejsza dawka niz 3.4
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez przemo1251 » 9 gru 2012, o 11:35

aha, dzięki za info
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Postprzez palio » 30 gru 2012, o 20:03

Nie prawda. Na takiej dawce da się jeździć. Swego czasu jeździłem na dawce 1.2 mg/suw :mrgreen: .
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości