chciał bym coś podłubać

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

chciał bym coś podłubać

Postprzez KasperK1 » 21 kwi 2013, o 21:08

pewnie szczele gafę ale trudno szukałem na innych forach typu vwzone itp i dalej nic z tego nie wiem :-D mógł by mi ktoś jak chłopu oderwanemu od pługa granatem odpowiedzieć na pytania. Mój silnik to 1,9 tdi 90 1z chciał bym go podłubać na jakieś +/- 140 co zrobić?

1.komp jest pewnie 8 bitowy a z tego co czytałem zeby wyciągnąć z tego silnika wiecej niż 110 muszę mieć 16. gdzie taki dostane?
2. kolektor od AWX i jakie turbo pod to zeby się nie bawić w zmianę sterowania nadciśnienie podciśnienie chyba ze po prostu trzeba to ogarnę :D.
3. wtryski 216 i pompa od czego?

na koniec oczywiście przydało by się jakieś strojenie zeby to jeździło

z góry dzięki i przepraszam :D
KasperK1
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 7 lis 2011, o 19:48
Lokalizacja: Chrzanów

chciał bym coś podłubać

 

Postprzez palio » 21 kwi 2013, o 21:19

1. komp 16 bit szukaj na allegro. Jak możesz sczytaj numery ze swojego kompa to powiem czy napewno 8 bit
2.jak kolektor z AWX to i turbo z AWX a jak chce się więcej to z BRD. Oczywiście wiąze się to ze zmianą na podciśnienie.
3. wtryski 230 pompa ori 11 lub przerobienie swojej na 11.

Na koniec strojenie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KasperK1 » 21 kwi 2013, o 21:54

czyli przy turbie z AWX trzeba zmieniać na podciśnienie? co do numerów jutro postaram się spisać
KasperK1
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 7 lis 2011, o 19:48
Lokalizacja: Chrzanów

Postprzez palio » 21 kwi 2013, o 22:02

Niestety tak. Turbo w 1Z sterowane jest przez nadciśnienie. Ok czekam.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 22 kwi 2013, o 12:18

Zacznij od wtrysków i chipa jak masz zdrowa jednostkę to kolo 120 wyciągniesz jak nie lepiej.

Jak będziesz cierpliwy i z turbem poczekasz tak do wakacji to ja u siebie bede kombinował ze sterowaniem vnt z kolektora.
Ponoc da rade cos takiego zrobić ;p

Ja bym dodał od siebie jeszcze wałek od AAZa i wywalenie kata o ile jeszcze go posiadasz ;)
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez KasperK1 » 22 kwi 2013, o 15:55

A więc tak spisałem 3 numery bo nie wiedziałem który jest do czego:D

1. 0-281-001-308/309
2. 39 znaczek vw 89
3. 028-906-021 AF

a jeśli chodzi o tą pompę to z AFN tak?
i jak się zmienia to sterowanie z nadciśnienia na podciśnienie?

[ Dodano: 2013-04-24, 13:27 ]
Z tego co się zorientowałem mam 8 bitowca i jestem zmuszony kupić komputer czy komputer z AHU podejdzie bez problemu?? nie mam u siebie immo
KasperK1
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 7 lis 2011, o 19:48
Lokalizacja: Chrzanów

Postprzez palio » 28 kwi 2013, o 09:28

Tak masz ECU 8 bit z MAP Sensorem 2,5 bara. Masz taki sam sterownik jak ja miałem stary. Szukaj ECU z końcówką BF.

Nie nie chodzi o pompę z AFN. Pompa 11 była montowana w silnikach np.: AHH.

ECU podejdzie bezproblemowo, tylko trzeba będzie zamienić piny grzania świec.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Byku21 » 28 kwi 2013, o 12:33

mam komplet w razie czego bo auto idzie do rozbiórki
Byku21
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 27 gru 2010, o 00:41
Lokalizacja: S-ko


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości