AFN na hybrydowej pompie wtryskowej.

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

AFN na hybrydowej pompie wtryskowej.

Postprzez sagon » 3 kwi 2011, o 17:05

Jak w tytule,silnik afn z przerobioną pompą wtryskową (wsadzona sekcja 11tka) z oryginalną afn-owską falą,wtryski 260tki,doładowanie 1.5 bara,fmic.

Obrazek

Trzeba ująć około 8-10 koni i z 15 niutonów,bo pomiar bez normy.
Generalnie chodziło o sprawdzenie potencjału takiej pompy.
Okazało się,że wydajnością nie wiele odbiega od oryginalnych 11tek z ahh,czy alh.
Dla porównania afn na oryginalnej pompie 11tce,doładowaniu 1.65 bara i większych dawkach.

Obrazek

Z racji tego,że pomiar na inercyjnej,to te minimum 10 niuta trzeba odliczyć.
Jak widać,wielkiej różnicy nie ma,czyli jakoś sobie takie hybrydowe pompy radzą.
Sam na takiej jeżdżę i pięknie to zapina.
Co prawda 190ciu koni nie ma,bo śmigam na 216tkach,ale jeździ się przyjemnie,o wiele lepiej jak na 10tce.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

AFN na hybrydowej pompie wtryskowej.

 

Postprzez mandaryn882 » 25 wrz 2011, o 14:26

W :-D g mnie wykres jeśli chodzi o przerobioną pompę jest bdb :) pewnie autko ładnie zamiata ;p
mandaryn882
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 24 wrz 2011, o 22:01
Lokalizacja: Oława/Wrocław

Postprzez sagon » 25 wrz 2011, o 19:44

Byłoby jeszcze lepiej,gdyby tam siedział kolektor ssący z awx'a,pomiar był robiony na afn'owskim.
Fala to tylko de 110,gdyby tam wsadzić de 143 z ahh,to w połączeniu z wydajniejszym ssącym,który jak wiadomo górą o niebo lepiej napełnia,byłoby ponad 200 z korekcją.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość