aaZ jakie turbo wybrac

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

aaZ jakie turbo wybrac

Postprzez manus2008 » 4 sie 2013, o 12:12

witam
mam pytanie odnosnie turbinki w aaz

jaka wybra zeby bylo jak najmniej przeróbek

mam teraz kkk k14

i chce dac kkk k24 lub garett t3
w której bd mniej przerabiania czyli flasz do turbo itp kolektor bd pasował z aaz ?

mam takze turbinke z 1Z z garetta ale czy sie naadaje
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

aaZ jakie turbo wybrac

 

Postprzez Pozor » 4 sie 2013, o 18:52

z tego co się orientuje to turbo z 1z jest sterowane nadciśnieniem z zaworka n75 czyli nie będzie chodziło to w TD bo nie ma tego czym sterować choć turba VNT można zadaptować do TD tylko że mi nie chciało się o tym czytać :-P A teraz co wiem na pewno. Turbo Garrett T3 wymaga lekkich przeróbek najtrudniejszą jest dorobienie spływu. Może to głupie ale przy spawaniu pamiętaj by nie spawać przy złączu elastycznym takim metalowym wężyku przy spawaniu stopi się guma wewnątrz i trzeba kombinować inaczej ja niestety tak zrobiłem :wstyd: można też dać ori spływ z tej turbinki tyle że bedziesz musiał dorwać miskę olejową z golfa II i zaślepić ori otwór w TD najlepiej starą śrubą z nawalonym silikonem :hyhy: dodatkowo będziesz musiał trochę przyszlifować kolektor ssący bo jest wystające ucho od strony wlotu i trzeba je uciąć inaczej turba nie przykręcisz. jeżeli masz downpipe czyli kolanko z turba takie dziwnie owalne to musisz załatwić takie z kwadratowym wylotem i przyszlifować na wymiar uszczelki od strony dolnej inaczej też nie wejdzie rura bo w tym turbo jest na styk tak to jeszcze wąż gumowy z filtra musi być większy ja mam od golfa II ori ale niby od KKK też pasuje tylko nie wiem czy K14 czy K24 bynajmniej w mojej rurze musiałem zaślepić 1 otwór od odmy bo w II są 2 a w III jeden. dodatkowo przydało by się lekko podkręcić dawkę dla tego smoka :] dodatkowo przewód wys. ciśnienia musisz trochę nagiąć pod turbo T3 bo idzie trochę bardziej w tył z racji swoich gabatytów ale to żaden problem tak więc najważniejszą rzeczą to dorwać turbo w dobrym stanie bo ja trafiłem na słaby egzemplarz i robie regenerację za 600 PLN :zdegustowany:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości