1Z+wtryski ASV+soft

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

1Z+wtryski ASV+soft

Postprzez rolnik » 13 wrz 2009, o 18:41

Witam.
Chciałbym się przywitać. Jestem nowy na forum, chociaż od dłuższego czasu jestem pilnym obserwatorem ;) Nie jestem początkujący z marką VW, ale mam parę pytań do Was.
Chciałbym podkręcić trochę swojego 1Z'ta i uzyskać ok. 280-300Nm i 120-125KM. Mam już zamówiony komplet wtrysków z ASV i będe wybierać się na program..ale o co chce zapytać.
Jak wygląda sprawa z wytrzymałością sprzęgła??Ile Nm może ono przenieść?Martwie się tym,że może się ono ślizgać przy 300Nm.
Z góry dzięki za pomoc.Pozdro
rolnik
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13 wrz 2009, o 18:25
Lokalizacja: Knurów

1Z+wtryski ASV+soft

 

Postprzez SotoM » 14 wrz 2009, o 00:08

rolnik napisał(a):Jak wygląda sprawa z wytrzymałością sprzęgła??
kwestia czasu na naukę dobrego operowania sprzegłem co by w dupe nie dostawało... ja jeździłem na programie gdzie miałem 324Nm...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez rolnik » 14 wrz 2009, o 11:08

kwestia czasu na naukę dobrego operowania sprzegłem

SotoM, mógłbys to wyjaśnić?Wiem,że na turbinie WG bardzo ciężko uzyskać płaski brzebieg momentu obrotowego,chciałbym mieć max przy ok.2200-2300rpm. Słyszałem,że szybko można zajechać sprzęgło, gdy ciągnie się silnik z dołu.
rolnik
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13 wrz 2009, o 18:25
Lokalizacja: Knurów

Postprzez Bradley » 14 wrz 2009, o 13:17

Mam 288 i jak do tej pory sprzeglo uslizgnelo mi sie 3razy bo dalem pelnego buta przy 1500 a bylo pod gorke (chcialem zrobic log na 4tym biegu). Sprzeglo od nowosci raczej nie wymieniane wiec 260kkm. Sprzeglo w 1Z jest pancerne, takie samo jak w G60.
Na WG plasko nie bedzie.
Jezdzij jak jezdziles i sie nic nie martw ;)