1,4 extrime

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez PashkaGT » 6 sty 2009, o 21:35

kiedys kolega mial takie polo. jak to latalo mowie wam super zabawka
PashkaGT
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 5 sty 2009, o 00:01
Lokalizacja: Łódź

 

Postprzez k-m-r1 » 12 sty 2009, o 16:16

http://www.allegro.pl/item527229555_pol ... swapa.html przedtem całe auto teraz już na czesci :)
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez DrSzpila » 12 sty 2009, o 19:54

wystarczy sam kompresor dać :D
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez Marek87 » 12 sty 2009, o 21:23

silniki 1,4 zabójcze jakie znam VW to właśnie wersja G40 w VW POLO normalnie maskara na drodze, auto waży trochę więcej od gokarta i ma 130 koników, fajna wersja pełny respect :padam:
Marek87
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 27 lip 2008, o 22:52
Lokalizacja: Łódzkie

Postprzez Adash » 13 sty 2009, o 22:50

Pamiętajcie, że sporą role odgrywa również przełożenia skrzyni biegów. Krótsze biegi to lepsze przyspieszenie. Proste!
Adash
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 15 lis 2008, o 00:49
Lokalizacja: Inowłódz / TM

Postprzez k-m-r1 » 14 sty 2009, o 07:34

a ja zapytam jeszcze przy okazji gdybym zamierzał zmienic silnik na G40 to bym musiał też zmienic skrzynie i most tylko na jaką by pasowała do mojego golfika? podobno wszystkie podzespoły są na tychsamych mocowaniach a jak to jest z tym silnikiem? może brac silnik ze skrzynią i mostem czy sam motorek proszę niech ktoś się wypowie kto zna sie
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez DrSzpila » 14 sty 2009, o 14:13

Ja brałbym sam kompresor i zacząłbym kombinować, bo lepiej jest mieć 1.4 + g40 niż 1.3 + g40, a może najlepiej 1.4 + G60 :evil:
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez k-m-r1 » 14 sty 2009, o 15:35

Drpiorko, a gdzie ja taki kompresor wytrzasne? pzatym zakłądam że silnik jest przystosowany do kompresora a zwykły nie pozatym wrzucic musiał bym inne tłoki oraz 2-3 podkłądki tak sie doczytałem dzięki google wienc pozostaje oryginalny silnik a nie przerabianie tego
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Adash » 14 sty 2009, o 21:25

Półosie na pewno długo nie wytrzymają. Brat w moim golfie (jeszcze jak był jego), po założeniu "trochę rasowanego" 1.8 RP półoś od ABD po prostu ukręcił (cześć która jest w przegubie tam została :D).
Adash
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 15 lis 2008, o 00:49
Lokalizacja: Inowłódz / TM

Postprzez wiersz11 » 5 cze 2011, o 23:40

witam, jestem tutaj nowy i czytając wasze wypowiedzi rodzi sie we mnie coraz wieksza ciekawosc. ja mam golfa III z 97 roku 1,4 oczywiscie benzin. jakis tydzien temu zachcialo sie mi i koledze poscigac. ja moim golfem on Venturą 1.8 benzyna. i rezultat byl taki ze nie mogl mnie dojsc , wyruszylismy jednoczesnie. zostal w tyle, dystans przec cala droge scigania byl taki sam(jakies 50 metrow) bylem w szoku troche ze mnie nie wyprzedzil. i tak jak ktos wyzej pisal od 3 tys obrotow dostaje fajnego kopa. postaram sie zrobic fotki silnika i podesle moze ktos cos wiecej bedzie wiedzial na ten temat
wiersz11
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20 kwi 2011, o 20:48
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Paweu » 6 cze 2011, o 00:42

Kotlet.

poza tym... 50 metrów... co to za dystans...
tamten ma pewnie budę cięższą i przez to róznica.. ;p
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez strzeliniasty » 21 cze 2011, o 14:52

wiersz11 napisał(a):Venturą 1.8 benzyna
dluzsze i zarazem ciezszy niz golf
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość