Różnica wysokości hokej

Wszystko na temat tuningu optycznego naszych aut.

Moderator: Moderator

Postprzez Grzesiek2507 » 3 lip 2013, o 22:46

no i wlasnie o to chodzi, ze tam gdzie klekot zaczyna zdychac to bena dopiero sie rozkreca ;-) a Twoj mega wysoki moment obrotowy w klekocie to raptem kilka nm wiecej (aż 2) i ok. 500 obrotow nizej, a biorac pod uwage, ze jedno to pb, a drugi on to raczej niewielkie roznice ;-) widzisz, jezdzac dieslem myslisz, ze jestes fajny, bo masz wysoki moment...nie zawsze ;-)

Ale wrocmy do tematu, bo panowie od niego uciekli...pierwsze posty tematu mowia o tym, ze nawet ORI lotka, czy ladniejszy hokej to wioska...zaczynasz temat o laminatach? Heh w ten sposob sie nie wybronisz, bo jasno powiedziales o ori fantach...a to juz smieszne... :wstyd:
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

 

Postprzez maximus_spi » 3 lip 2013, o 23:00

wrzucenie szerokiego hokeja czy lotki nawet do 1.4 poprawia wizerunek mk3 ktory nie łudzmy sie seryjnie jest szary i nudny jak flaki w oleju,dlatego nie rozumiem kolegi ktory uwaza ze to fanty z mocniejszego auta i to dla mnie tez jest śmieszne i tyle w tym temacie :wstyd: jak ktos chce jedzic seria tak jak wyszedl z fabryki to prosze bardzo indywidualna sprawa a co do osiągów poszczegolnych jednostek to juz temat odrebny :-)
Avatar użytkownika
maximus_spi
Gaduła
 
Posty: 581
Dołączył(a): 14 lip 2012, o 10:43
Lokalizacja: SPI
Rocznik: 95
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Grzesiek2507 » 3 lip 2013, o 23:06

maximus_spi napisał(a):wrzucenie szerokiego hokeja czy lotki nawet do 1.4 poprawia wizerunek mk3 ktory nie łudzmy sie seryjnie jest szary i nudny jak flaki w oleju,dlatego nie rozumiem kolegi ktory uwaza ze to fanty z mocniejszego auta i to dla mnie tez jest śmieszne i tyle w tym temacie :wstyd: jak ktos chce jedzic seria tak jak wyszedl z fabryki to prosze bardzo indywidualna sprawa a co do osiągów poszczegolnych jednostek to juz temat odrebny :-)


Prawda ;-)
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez k0nr4d » 3 lip 2013, o 23:29

Radzę stanąć na kresce z aaz i poczujesz różnicę między wolnossaca benzyną i turbodoladowanym dieslem o podobnych mocach ;)
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Thorsten » 4 lip 2013, o 09:04

Grzesiek2507,
nie mam siły już prowadzić z Tobą dyskusje, miej przekonanie jakie masz. masz 19 lat i uważasz że jesteś wszechwiedzący i czego nie powiesz to to jest zawsze prawda. Ja nie twierdze że jestem wszechwiedzący, niee, ucze się cały czas. A skoro Ty jak już powiedziałęm masz swoje zdanie to miej, nie dbam o to." I niech osądzi mnie historia" :lol:

Jeżeli ktoś twierdzi że jemu seria się nie podoba to spoko, jego zdanie i ja to szanuje. Ale czytanie ze zrozumiem to Panowie chyba na poziomie szkoły podstawowej powinniście ogarnąć. Mówiłem to wiele razy, mówię jeszcze raz. Pakowanie znaków gti do 1.4 to wiocha bo robi się po to by inni myśleli że jesteśmy fajni. Wstawianie dodatków z gti ze zdrowym rozsądkiem jest ok, bo można ładnie nadać charakter. Dla mnie osobiście Niech auto będzie zrobione cudnie jeśli pod maską jest 1.4 i znajdzie się choć jeden znaczek np. GT Gti to to jest już czysta wiocha.


Zresztą sam nie wiem po co po raz kolejny to tłumaczę. Naprawdę róbcie ze swoimi golfami co wam się żywnie podoba, jeśli ktoś chce nadać charakteru to na "glebe" golfa a jeśli ktoś chce zwieśniaczyć to pakujcie do swojego 1.4 znaczki gti licząc że kogoś to przestraszy.

Temat było różnicy wysokości i jeśli chodzi o wysokość to jest ona taka sama a jedyna różnica to zakończenie.

Nawet jedną z założeń "german style" jest przeczep jednostek napędowych na te mocniejsze by auto nie tylko ładnie się prezentowało ale i zbierało na drodze, bo jeśli auto jest ładnie zrobione a po przekręceniu kluczyka słuchać wycie rozrusznika a gdy auto w końcu zapali to dymi na niebiesko, silnik wyje jak by miał wypaść to to jest śmieszne.
Dla mnie osobiście jeśli ktoś ma zamiar wizualnie modyfikować auto to niech pamięta o serduchu które bije pod maską bo nic ze sportowych dodatków jeśli auto to żółw. Moim zdaniem lepiej jest nawet jeśli już mamy potencjał w postaci mocnego silnika to zachować także w oryginalne by "pozory myliły". By osoba stojąca obok Ciebie na światłach zbierała swoją szczene z dywanika po tym jak ten szary vw wystrzelił jak wariat na zielonym. Nic ze wizualnych sportowych dodatków jak Tico was pogoni:) Patrząc na auta mam jedną zasadę " pozory mylą" i niech pod szatą szaraczka kryje się wariat. Nie ma sensu robić z 1.4 golfa wizualnie wyścigówki jak pogoni ją 3 cylindrowy tico.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Grzesiek2507 » 4 lip 2013, o 10:45

k0nr4d, tak, tak...czym pojedziesz jesli parametrow nie ma nawet na kartce? Poczuciem wyzszosci, ze masz turbo...oj takk...lansik :-D

Jasper, jaki Ty czlowieku smieszny jestes...wykrecasz sie teraz sianem, emblematami albo laminatami, a sam do :cenzura: pisales, ze ori lotka, hokej czy pakiet nakladek to dla Ciebie wiocha...zalosne

Jasper napisał(a):proszę bardzo. postawmy obok siebie dwa auta gti i takiego tam Gl. różnice wymienić można na palcach jednej ręki, od świateł na końcówce wydechu kończąc. Mówiąc słabsze a mocniejsze miałem właśnie na myśli np. gl a gti. A co mówiąc przekładając z mocnych do słabych? A no setki jeździ 1.4 1.6 golfów które mają dodatki które znajdziemy w seryjnych mocnych golfach, progi, ta mała lotka na szybie tylnej, przyciemnione kierunki i ecetera. Nawet felgi, gti ma piękne a gl... stalówki. Montowanie elementów które są jak by wizytówką że ten golf ma potencjał (gti) montowane są przez ludzi do zwykłych gl ( wiejski tuning).
Każdy wiejski wyjadać do swojego małego 1.4 chce założyć dodatki czy elementy które pochodzą lub mają swoje pochodzenie od np. wersji gt licząc że zwiększy się współczynnik mocy i lansu.


Jeżeli ktoś np. tak jak ja posiada 1.6 to pakowanie do takiego auta emblematów czy hokeji czy lotek czy czegokolwiek z elementów jakie znajdziemy w wer. Gt jest po prostu żałosne, bo myśli że w ten sposób każdy będzie myślał że wozi się mocną bryką. Jak powiedziałem, jest tego pełno że ilość takich aut nie mierzy się w sztukach lecz w tysiącach. Jeśli zamontował bym teraz hokej od gti i jeszcze może nakładki progów i inne elementy wyjęte z rozbitego gt to był bym nie lepszy od komicznych wiejskich wyjadaczy. I to nie mój post jest śmieszny tylko ludzie którzy robią takie "przeszczepy" myśląc że to sprawi że będą postrzegani jako posiadacze mocnych aut.

oczywiście co innego z ludźmi którzy robią to w przemyślany sposób i nadają autu charakteru- Ci są pasjonatami.

ps. śmiejecie się bo powiedziałem dodatki z mocnych do słabych... znajdzie mi golfa który opuszczając fabrykę ma wszystko dedykowane wersji gt, wraz z hamulcami, zawieszeniem i z zderzakami ale niech pod maską siedzi 1.4 no cwaniaki.. powodzenia :)


Wedlug Ciebie nie ma sensu modzic auta z mniejszym silnikiem....no smieszne....nie wolno zakladac lotki czy hokeja bo nie mam 2 litrow....no co za czlowiek...pomysl czasem co piszesz, a nie na sam koniec odwracasz kota ogonem.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Thorsten » 4 lip 2013, o 11:28

Grzesiek2507, nie spinaj się bo Ci żyłka walnie :lol:
Grzesiek2507, zresztą, Twoje auto, twój wybór, robisz z nim co chcesz. mi to lata

Modyfikując każdego golfa po prostu dojdziemy do stanu gdzie za parę lat nigdzie nie spotkamy seryjnego golfa i nie będzie można obejrzeć ich w fabrycznej osłonie. Twoim zdaniem posiadanie auta wiąże się z obowiązkiem modyfikacji? z tego co czytam to chyba tak.

Tak, moim zdaniem modyfikacje słabszych modeli aut dodatkami dedykowanymi do mocniejszych jest wiochą i możesz się spinać ale ja zdania nie zmienię. Trudno, musisz pogodzić się z tym żyć. :lol:

dla jednego fabryczne auto jest szare a dla drugiego ładne, jeden pragnie bbs drugi alu np. z polo. Musisz się kolego pogodzić z z faktem że gusta są różne i fora to miejsce gdzie każdy wyraża swoją opinie. Dla mnie liczy się seria i tyle, nie będę inwestował w dodatki z Gt dlatego ze są fajne. Mieszek lewarka zmiany biegów mam przetarty i szukam oryginalnego a nie kupuję pierwszy lepszy rodem z gt tylko dlatego że szycie wykonano czerwoną nicią. Od kupna auta zwiedzam często okoliczne miejsca gdzie mogę dostać taki mieszek w dobrym stanie, auto mam w edycji Rolling Stones i takie chce je zachować. Mam wąski hokej to będzie wąski hokej. Wątek założony został z czystej ciekawości i chęci poznania różnicy pomiędzy nimi. Tak więc chyba będę pierwszą osobą która nie posadzi golfa na glebie, nie potępiam tego że ktoś to zrobił bo to przecież jego auto i jego sprawa. Że zależy mi na oryginalne to nie znaczy że rzucam łajnem na każde auto z modyfikacją, modyfikacja z głową jest ładna ale łatwo przegiąć i zrobić wiochę. Fajnie że ludzie modyfikują auta, inni mają na czym zawiesić oko przechodzą, ale ja nie zrobię tego ze swoim autem.

I widzę że głos który krzyczy by zostawić auto w oryginale jest potępiany. Każdy z was jakoś zmienił swoje auto i luz ja wam tego nie wytykam tylko wyraziłem swoją opinie na ten temat a sory za wyrażenie ale "sranie ogniem" jest efektem urażonej czyjeś dumy.

Serio, ludzie, zrobił się młyn i będzie tak że koniec końców dojdziemy do rosterek o hmmm kącie oparcia fotela, no błagam. Ogarnąć się trzeba, pozdro
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez deusiwo » 4 lip 2013, o 11:39

Jasper napisał(a):Modyfikując każdego golfa po prostu dojdziemy do stanu gdzie za parę lat nigdzie nie spotkamy seryjnego golfa i nie będzie można obejrzeć ich w fabrycznej osłonie. Twoim zdaniem posiadanie auta wiąże się z obowiązkiem modyfikacji? z tego co czytam to chyba tak.

Tak, moim zdaniem modyfikacje słabszych modeli aut dodatkami dedykowanymi do mocniejszych jest wiochą i możesz się spinać ale ja zdania nie zmienię. Trudno, musisz pogodzić się z tym żyć.


Ale szeroka dokładka i lotka występowała w mk3 więc to nadal seria panie kolego :] Podejście do oryginału jestem w stanie zrozumieć jeśli mówimy o jakimś oldtimerze ale na litość nie mk3 :niepewny: Co do tuningu słabych aut - bez komentarza :lol:
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez maximus_spi » 4 lip 2013, o 12:41

ta dyskusja do niczego dobrego nie prowadzi :-) kolego Jasper nie wiem o co dokladnie chodzilo ci z zalozeniem tego wątku,pytales o roznice w wysokosci dokladki,zostalo ci jasnie objaśnione i na tym chyba koniec.......po co pytasz jak skoro dla ciebie dokladanie dodatkow z mocniejszych aut typu lotka,szeroki hokej to wiocha,nikt ci nie broni jezdzic szara nudna seria tylko nie wiem do konca po co wylewasz zale do swiata ze ludzie modyfikuja swoje seryjne auta,nikt ci przeciez na sile tutaj nie kaze niczego modyfikowac,zadales pytanie,dostales jasną odpowiedz i na tym poprzestanmy :-)
Avatar użytkownika
maximus_spi
Gaduła
 
Posty: 581
Dołączył(a): 14 lip 2012, o 10:43
Lokalizacja: SPI
Rocznik: 95
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pozor » 4 lip 2013, o 14:51

uff całe szczęście że to się nie tyczy edycji GTD :hyhy: każdy TD wychodził z taką samą mocą :cwaniak:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Paweu » 4 lip 2013, o 15:31

Temat już wyczerpany.

Każdy następny post nie na temat będzie skutkował zamknięciem tematu oraz warnem jeśli zajdzie taka konieczność.

Dziękuję.
Pozdrawiam.
Paweu_mk3
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Stylizacja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości