Nowe tarcze zegarow

Wszystko na temat tuningu optycznego naszych aut.

Moderator: Moderator

Nowe tarcze zegarow

Postprzez Baster » 5 maja 2008, o 15:11

Witam
Chcial bym zmienic tarcze zegarow na biale lub indiglo ale pierwszy problem mam taki, ze zegary mam wyskalowane od 20 do 260

<
7.jpg


a nie spotkalem sie z takim wyskalowaniem indiglo a poza tym nie chcial bym uszkodzic zegarow... myslalem juz tez o kupnem tych srebrnych zegarow od Mk3 z czerwonymi wskazowkami, ale nie widzialem jeszcze ani razu wyskalowanych do 260...

przy zmianie licznika to wiem, ze jest nie istotne jak jest wyskalowany bo licznik i tak pracuje na impulsach i pokazuje dobra wartosc chodzi mi raczej o wyglad bo dziwnie bedzie jak mialem do 260 a teraz 240

Czekam na porady bo nie wiem kompletnie co z tym zrobic :(
Avatar użytkownika
Baster
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 01:11
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Nowe tarcze zegarow

 

Postprzez Aro » 5 maja 2008, o 15:52

INDIGLO wyskalowane w ten sposób to niekłopot , montaż też odbywa sie bez większych trudności... a Białe zegary to szukaj może od vr6 albo 2.0 150KM.
Avatar użytkownika
Aro
VIP
 
Posty: 1328
Dołączył(a): 28 paź 2007, o 10:45
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 2000
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Baster » 5 maja 2008, o 16:26

Aro no wlasnie juz szukam jakis czas i nie moge znalesc takich bialych... co mowisz, lepiej szukac dalej czu jakies indiglo wsadzic??
Avatar użytkownika
Baster
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 01:11
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postprzez Aro » 5 maja 2008, o 18:35

Baster, to zalerzy co Ci sie bardziej bedzie podobać ... jeżeli wolałbyś seryjne białe to szukaj dalej ,wkońcu może coś się trafi ... a jak nie to www.moman.pl
Avatar użytkownika
Aro
VIP
 
Posty: 1328
Dołączył(a): 28 paź 2007, o 10:45
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 2000
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Baster » 5 maja 2008, o 18:52

Dzieki Aro naprawde pomogles :) tu nie chodzi glownie o to co sie podoba tylko boje sie uszkodzic licznik jak bede go rozbieral i kompletnie nie wiem jak sobie z tym poradzic i z wskazuwkami... dlatego napewno bezpieczniej bylo by zmienic licznik alez drugiej strony fajnie miec cos co jest zrobione tak jak nam sie podoba tylko przeraza mnie to zepsucie czegos
Avatar użytkownika
Baster
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 01:11
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postprzez Aro » 5 maja 2008, o 19:08

Baster, w montarzu INDIGLO niemożesz nic popsuć :mrgreen: chyba że masz wybitny talent hehe ;-) Pare adnotacji do montarzu INDIGLO :

:arrow: niemusisz ruszać seryjnych tarcz
:arrow: niemusisz nic robić ze wskazówkami
:arrow: do monatrzu potrzebna Ci tylko taśma dwustronna
:arrow: Najtrudniejsze w całym montarzu jest tylko przylutowanie kabelka do żarówki :mrgreen:
Avatar użytkownika
Aro
VIP
 
Posty: 1328
Dołączył(a): 28 paź 2007, o 10:45
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 2000
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Baster » 5 maja 2008, o 21:23

No tak Aro ale przeciez chyba musze jakos zdjac wskazorki, zeby dopasowac tarcze :P
Avatar użytkownika
Baster
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 01:11
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postprzez Aro » 5 maja 2008, o 23:17

czytałeś jak napisałem

"niemusisz nic robić ze wskazówkami" ;-)

zakładając Indiglo jedyna operacja ze wskazówkami to ich odchylenie na jakieś 100 KM/H żeby tarcze nałożyć :mrgreen:
Avatar użytkownika
Aro
VIP
 
Posty: 1328
Dołączył(a): 28 paź 2007, o 10:45
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 2000
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Baster » 5 maja 2008, o 23:29

No tak ale nie pisales,ze wystarczy tak zrobi hehe dzieki wielkie juz sobie upatrzylem wszystko i w tym tyg zamawiam, tylko musze dokladnie im opisac licznik a nie wszystko wiem :P
Avatar użytkownika
Baster
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 01:11
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postprzez Aro » 5 maja 2008, o 23:40

jak coś to pytaj ;-)
Avatar użytkownika
Aro
VIP
 
Posty: 1328
Dołączył(a): 28 paź 2007, o 10:45
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 2000
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Baster » 6 maja 2008, o 00:01

HeHe i tak juz mi duzo pomogeles :)) jakas nagroda sie nalezy :P ale jesli jeszcze mozesz to powiedz mi czy mam obrotomierz do 7000 czy 8000 i jakie slupki podtrzymujace wskazowki 2,5mm czy 4mm i ilekresek miedzy 0-1000 obrotow 3 czy 4... nie wiem czy bedziesz to w stanie stwierdzic po tym zdjeciu bo ja nie mam na ten temat zielonego pojecia...
Avatar użytkownika
Baster
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 01:11
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postprzez Aro » 6 maja 2008, o 00:06

:arrow: kresek od 0 do 1000 masz 3
:arrow: slupki podajze sa 2.5 ...
:arrow: obrotek chyba do 7 sie liczy.

ale wyslesz im ta fotke to ci pomoga napewno dobrac odpowiedni :mrgreen:
Avatar użytkownika
Aro
VIP
 
Posty: 1328
Dołączył(a): 28 paź 2007, o 10:45
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 2000
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Stylizacja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość