Jakie lampy dobrze świecące i halogeny pasujące? :D

Wszystko na temat tuningu optycznego naszych aut.

Moderator: Moderator

Jakie lampy dobrze świecące i halogeny pasujące? :D

Postprzez Ardius » 11 mar 2014, o 22:52

Witajcie!
Chcę zmienić u siebie lampy przednie i dokupić halogeny. Wyczytałem że z lamp najbardziej polecacie (najlepiej świecą) Hella a'la MK4 look oraz InPro. Jeśli coś namieszałem, to przepraszam, kompletnie nie znam się na modelach lamp do golfa 3. :P Chcę po prostu lampy które "dadzą najwięcej światłą" (wiadomo, to żarówki dają światło ;) ) . Żarówki kupię Tungsramy +50, mam o nich dobre mniemanie.
Natomiast mam zamiar kupić też halogeny. Miałem kiedyś ZKW, ale niestety rozbiła mi je sarna, a sami wiecie jak ciężko je dostać. Dlatego chciałbym kupić kolejne, może już nie ZKW, ale jakieś też dobrze świecące.

Polecicie mi coś może jeszcze innego? Czekam na wasze opinie.

P.S.
Mam lakier LC5L i jakoś tak pasują mi do niego srebrne lampy raczej, i ku takim bym się bardziej skłaniał.
Kto pyta - nie błądzi, a wielu ludzi błądzi...
Ardius
Czytacz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 29 mar 2012, o 19:43
Lokalizacja: Kamienna Góra

Jakie lampy dobrze świecące i halogeny pasujące? :D

 

Postprzez Opik » 11 mar 2014, o 23:10

Tak jak wyczytałeś, Hella ala Mk4 albo InPro, na drugim miejscu projektory
co do halogenów to albo szukaj ori (ori ori, nie żaden zamiennik za 20zł*) albo u Mapeta masz całe zestawy halo+kierunki i one świecą bosko, nie mam porównania z ZKW, ale ori biją na głowę :) Można śmiało na nich jeździć w nocy zamiast głównych lamp

*nic nie oświetlają, żeby sprawdzić czy działają musisz wyjść z samochodu... Do tego są tandetnie wykonane i lubią pękać
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Grzesiek2507 » 11 mar 2014, o 23:22