Fajne malowanko

Wszystko na temat tuningu optycznego naszych aut.

Moderator: Moderator

Fajne malowanko

Postprzez MateuszVW » 3 paź 2013, o 18:47

Witam was ostatnio natknełem sie na taki filmik i zaczełem sie zastanawiac czy by i u siebie takiego czegos nie zrobic wkoncu cos nowego bo pierwszy raz widzie takie cos i mam pytanie dowas co o tym myslicie ?
http://www.youtube.com/watch?v=mi_-Var32so
Avatar użytkownika
MateuszVW
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 16:02
Lokalizacja: Zambrów

Fajne malowanko

 

Postprzez Pozor » 3 paź 2013, o 20:43

Każdy robi jak uważa ja myślałem raz nad zrobiniem białego vento w ten sposób Obrazek :hyhy:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Radi » 3 paź 2013, o 21:57

Jeśli to ma być fajny pomysł to ten świat schodzi na psy :-|
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez saszelqq » 3 paź 2013, o 23:14

Radi napisał(a):Jeśli to ma być fajny pomysł to ten świat schodzi na psy :-|

Nie każdy ma gust taki jak Ty, mi tam się akurat podoba ;)
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MateuszVW » 4 paź 2013, o 00:03

mi tez sie to podoba myslałem zeby tak usiebie zrobic tylko innym kolorem moze cos doradzicie ? :-)
Avatar użytkownika
MateuszVW
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 16:02
Lokalizacja: Zambrów

Re: Fajne malowanko

Postprzez Opik » 4 paź 2013, o 00:06



wszystko spoko, tylko przy takiej metodzie "lakierowania" warstwa lakieru jest tak gruba że będzie pod byle uderzeniem odchodził...
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Radi » 4 paź 2013, o 09:23

saszelqq napisał(a):
Radi napisał(a):Jeśli to ma być fajny pomysł to ten świat schodzi na psy :-|

Nie każdy ma gust taki jak Ty, mi tam się akurat podoba ;)


Tu nie chodzi o gust, bardziej o wykonanie. Gość ubrałby rękawiczkę wsadziłby ją w tą puszkę farby i ręką rozbryzgał to ładnie po całości to mogło by być nawet ciekawie. Sam myślałem kiedyś o takim motywie na felgach. Ale to co pokazali na filmiku wygląda bardziej jak zemsta zdradzonej dziewczyny ;-)
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Karol B. » 4 paź 2013, o 20:32

MateuszVW napisał(a):moze cos doradzicie ?


Jakich rad oczekujesz?
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez MateuszVW » 5 paź 2013, o 19:55

czy warto zrobic cos takiego czy niebedzie to wygladało troche jak wjejski tuning i jaki najlepiej kolor by pasował do czarnego
Avatar użytkownika
MateuszVW
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 16:02
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez saszelqq » 5 paź 2013, o 21:43

Miętowy ;) Albo liliowy ;-)
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona




Powrót do Stylizacja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości