German Style

Volkswagen Golf 3 style - German Style, Cult Style, Rost Style, Rat Style i inne...

Moderator: Moderator

German Style

Postprzez Pascal » 17 wrz 2009, o 17:39

Jako że interesuję się German Styl postanowiłem przybliżyć Wam ten styl.Tuning z niemiecką finezją i solidnością...Oto info znalezione w necie.Ja tylko dopowiem kilka słów...

German style (styl niemiecki)

Najbardziej popularny wśród fanów niemieckich auta, najprościej scharakteryzować go można za pomocą kilku słów: nisko, szeroko, twardo, czysto. Co oznacza ni mniej, ni więcej: niskie zawieszenie jak w przypadku cult, szerokie koła, najlepiej z dużym rantem (8-10″, np.BBS RS 9×15″, Steffan Cup 9×14″), twardo - czyli gwintowanie zawieszenie skręcone do granic możliwości, czysto - czyli bez zbędnych emblematów, często też klamek, lusterek i wszystkiego co się znajduje na karoserii (antena, boczny kierunek, tylna wycieraczka, spryskiwacz…),żadnych body kitów i spoilerów!!!

Inna charakterystyka:
- tzw. clean look (usunięcie wszystkich emblematów, listw, bocznych kierunkowskazów, wygładzenie zderzaków itp.)
- felgi Deep Dish (z szerokim rantem) oraz opony "naciągnięte" na felgę
- wypolerowane wszystkie części silnika oraz detale
- przemyślane modyfikacje
- bardzo niskie zawieszenia
- kolory raczej stonowane, lecz niekoniecznie

German Style - Nisko,szeroko,twardo,czysto...

2705f21243510736gen.jpg
2705f21243510736gen.jpg (20.43 KiB) Przeglądane 2223 razy


Nisko,szeroko:

Niskie zawieszenie jak w przypadku cultu,szerokie koła ,najlepiej z dużym rantem 8'' - 10'',np.BBS RS 9×15″, Steffan Cup 9×14″.BBS RS są trudno dostepne jesli jednak już takie znajdziemy uwierzcie mi słono za nie zapłacimy...nawet do 3000zł...Modne stały się ostatnio felgi od Porsche, które dodatkowo zostają pochromowane i wypolerowane na lustro. Co do naciągu opon i pytań związanych z tym zapraszam tutaj

Co warto dopowiedzieć o naciągu?

Stosując szersze opony niż montowane oryginalnie:

- zwiększa się przyczepność samochodu na zakrętach
- zwiększa się skuteczność hamulców
- zwiększa się zużycie benzyny (większe opory toczenia)
- zwiększa się masa nieresorująca samochodu
- samochód wolniej przyspiesza
- pogarsza się odprowadzenie wody z pod opony
- ciężej chodzi kierownica
- przy zmianie szerokości opony o 10 mm, opisane skutki są prawie niezauważalne, jednak przy dużych zmianach, trzeba je wziąć pod uwagę.

1bc00a0bb921ad57med.jpg
1bc00a0bb921ad57med.jpg (73.9 KiB) Przeglądane 2223 razy

951b9d393b9b9aefmed.jpg
951b9d393b9b9aefmed.jpg (79.34 KiB) Przeglądane 2223 razy

4420b16f1d1de40b.jpg
4420b16f1d1de40b.jpg (26.41 KiB) Przeglądane 2223 razy


Twardo:

Pod tym pojęciem rozumiemy gwintowane zawieszenie (lub tzw.śrubowe) skręcone do granic możliwości.Możemy regulować wysokość (w zależności od firmy - mniej więcej od -20mm do -100/120mm). Koszt od około 2000pln za zawieszenie firmy Supersport, do około 5000pln za w pełni regulowane zawieszenie KW, czy KONI. Regulacja wysokości odbywa się za pomocą dwóch pierścieni na amortyzatorze.Do wyboru mamy wiele firm:FK-Automotive,Addco,ap-sportfahrwerke,aragosta-suspension,Avouk,cobra-suspension,Ground-Control,GKB-Import,H-R,K.A.W,fintec-federn, Leda,Monroe, P-I,Prothane, Raceland,Reiger,KYB, SPAX, RD-Tanabe, tokicogasshocks, ultimate-suspension,Hiltrac, Voghtland, Tevema, Eibach, KW, Jetex-GMBH,Koni, Weitec, Apex, BilStein.

Czysto:

Usunięcie wszystkich emblematów np z grilla znaczek VW czyli grill no name,listw,klamek,lusterek i wszystkiego co znajduje się na karoserii - czyli antena w błotniku,tylnia wycieraczka,spryskiwacze,boczne kierunkowskazy.Jednym słowem Spaw spaw i jeszcze raz spaw...
Modyfikacji poddawane są również silniki które są przeszczepiane z mocniejszych wersji modelu albo inne motory z grupy VW. Pod tym pojęciem rozumiemy też wypolerowane części silnika i jego detale...Niestety wiele osób o tym zapomina:( Ale ma być czysto więc...! cała przestrzeń pod maska jest uporządkowana („ordnung muss sein”) oraz polakierowana ( często polerowana ).Zbiornik wyrównawczy chowamy pod błotnik,za zderzak,,,gdzies gdzie mamy trochę wolnego miejsca.To samo z zbiornikiem spryskiwacza-przenosimy go do wnętrza lub całkowicie likwidujemy...Wszystkie wiązki elektryczne puszczamy podłużnicami/profilami.Aku przenosimy do bagażnika-musimy zaopatrzyc się w dłuższe kable i oczywiście jakieś mocowanie...Chromuje się również niektóre części nadwozia takie jak: listwy, ramki okien i lusterka,ale ja nie jestem tego zwolennikien iż to już podchodzi pod styl Retro.

Tak po krótce wygląda German Style.Napewno coś jeszcze dopisze;)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

German Style

 

Postprzez vankris » 17 wrz 2009, o 21:41

dodam tylko tyle piękne te felgi :zawstydzony:
Avatar użytkownika
vankris
Members
 
Posty: 1320
Dołączył(a): 18 maja 2009, o 17:59
Lokalizacja: NORD-MK3-GROUP
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pascal » 18 wrz 2009, o 04:29

vankris napisał(a):dodam tylko tyle piękne te felgi :zawstydzony:


Te pierwsze są przezaje...tylko cena dochodzi nawet do 3000zł...ale powiem Ci kolego tak używki widziałem za 1300zł bez dekli,coś bym tam jeszcze utargował ;-) dekle jakies 30 zł szt,znajomy lakiernik bezcenne :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez MTuner » 30 lis 2009, o 12:39

To ja zaprezentuje moj projekt w photoshopie jakim bedzie moj kiedys przyszly projekt
German-Style
<
62c3c1a0400ce846gen.jpg

Lakier ciemna miedz.
Ostatnio edytowano 1 gru 2009, o 19:10 przez MTuner, łącznie edytowano 1 raz
Jeśli zobaczysz mnie we wstecznym lusterku to nie próbuj wciskać gazu... ja już to zrobiłem!!!

moj-golf/mtuner-reaktywacja-vr6-t5834.html
MTuner
Badacz tematu
 
Posty: 214
Dołączył(a): 20 kwi 2008, o 00:21
Lokalizacja: Monachium

Postprzez LeszekGT » 1 gru 2009, o 15:21

MTuner, za całokształt duży plus, tylko te lampy FK nie dają tu rady :-/

TH-Line robi dobrą robotę, zwłaszcza przy powszechniejących RS-ach.

Inna lampa z przodu (ale nie żaden oklepany projektor), może Hella Celis.
Avatar użytkownika
LeszekGT
VIP
 
Posty: 1399
Dołączył(a): 11 lut 2009, o 17:59
Lokalizacja: WZ

Postprzez MTuner » 1 gru 2009, o 18:57

LeszekGT napisał(a):MTuner, za całokształt duży plus, tylko te lampy FK nie dają tu rady :-/

TH-Line robi dobrą robotę, zwłaszcza przy powszechniejących RS-ach.

Inna lampa z przodu (ale nie żaden oklepany projektor), może Hella Celis.


Dzieki za uwagi ale nie dodalem ze to bedzie Vento front i lampeczki beda dymione na braz, patzr wyzej fotke bo ja poprawilem hehe zgasze postoje a bedzie wiadomo oco chodzi. Pozdro
Jeśli zobaczysz mnie we wstecznym lusterku to nie próbuj wciskać gazu... ja już to zrobiłem!!!

moj-golf/mtuner-reaktywacja-vr6-t5834.html
MTuner
Badacz tematu
 
Posty: 214
Dołączył(a): 20 kwi 2008, o 00:21
Lokalizacja: Monachium

Postprzez LeszekGT » 1 gru 2009, o 23:00

MTuner, jeśli idziesz w tym kierunku to jestem absolutnie ZA :ok:
Avatar użytkownika
LeszekGT
VIP
 
Posty: 1399
Dołączył(a): 11 lut 2009, o 17:59
Lokalizacja: WZ

Postprzez musial » 2 sty 2010, o 20:14

niezły projekt ale ja bym wstawil clear'y z przodu i na tyle prostota jest motywem przednim german style dotyczy to nadwozia , a dusz vw'ika ma byc jak brzytwa (ostra i czysta) .POZDRAWIAM I TRZYMAM KCIUKI ZA PROJEKT
MSŁ
musial
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 18:30
Lokalizacja: ZCH /sz-n zawadzkiego

Postprzez swatu » 7 kwi 2010, o 09:08

Obrazek Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez vankris » 22 kwi 2010, o 23:29

polecam
Avatar użytkownika
vankris
Members
 
Posty: 1320
Dołączył(a): 18 maja 2009, o 17:59
Lokalizacja: NORD-MK3-GROUP
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez opolanin » 23 cze 2010, o 01:16

opolanin
 

Postprzez vankris » 23 cze 2010, o 01:50

piękny :-D ale szkoda ze sprzedany i dziwie się tyle pracy włożone w auto i poszło do żyda :zalamany:
Avatar użytkownika
vankris
Members
 
Posty: 1320
Dołączył(a): 18 maja 2009, o 17:59
Lokalizacja: NORD-MK3-GROUP
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - - Filtr kabinowy lakierniczy - diagnostyka samochodowa Poznań



Powrót do Style

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości