Zwykły diesel

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Zwykły diesel

Postprzez mario330 » 7 mar 2013, o 09:29

panowie coż to moze być? gdy mu depne to sie zbiera dobrze ale tak na 2-3s nie przyspiesza i znowu łapie tak potrafi z 4 razy zanim wkreci sie do 4 tys. filtry sa nie dawno założone nowe.problem wystepuje po przekroczeniu 2 tys obrotów. troche to irytuje :-)
mario330
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30 sty 2013, o 17:33
Lokalizacja: Klasztorne

Zwykły diesel

 

Postprzez Witek11 » 8 mar 2013, o 10:11

Ja mam podobnie, żaś czasami turbina bardzo dobrze współpracuje ze mną ale czasami jak się odbije to jak chcę depnąć powyżej 3 tys obrotów to nagle takiego zamuła dostaje, czasami to się dzieje również po 2 tys obrotów. Zamuła łapie i koniec jazdy.
Jak się silnik rozgrzeje tak porządnie, jazda bez przerwy około 3 godzin to wgl turbina nie chodzi, normalnie golf jezdzi jak sam diesel i nie wiem o co chodzi.
Szanuje turbine, przed wyjazdem gdzieś golfik stoi sobie na wolnych obrotach, póki się nie rozgrzeje to spokojnie jezdze, zawsze odczekam sobie tą minute, dwie aż zgasze samochód. Olej wymieniany jest na czas, filtry nie filtry, płyny, o samochód dbam lepiej niż o kobiete a golf tak mi się odpłaca i nawet nie wiem co go boli.
Ma przejechane 270 tys,
Volkswagen Golf III
1997 rok.
Dwa lata w Polsce, sprowadzany z Belgii.
1.9 TDI 110 km
Witek11
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 22:43
Lokalizacja: Grudziądz

Postprzez marcinkazimierz » 8 mar 2013, o 16:00

Witek11 napisał(a):Ja mam podobnie, żaś czasami turbina bardzo dobrze współpracuje ze mną ale czasami jak się odbije to jak chcę depnąć powyżej 3 tys obrotów to nagle takiego zamuła dostaje, czasami to się dzieje również po 2 tys obrotów. Zamuła łapie i koniec jazdy.
Jak się silnik rozgrzeje tak porządnie, jazda bez przerwy około 3 godzin to wgl turbina nie chodzi, normalnie golf jezdzi jak sam diesel i nie wiem o co chodzi.
Szanuje turbine, przed wyjazdem gdzieś golfik stoi sobie na wolnych obrotach, póki się nie rozgrzeje to spokojnie jezdze, zawsze odczekam sobie tą minute, dwie aż zgasze samochód. Olej wymieniany jest na czas, filtry nie filtry, płyny, o samochód dbam lepiej niż o kobiete a golf tak mi się odpłaca i nawet nie wiem co go boli.
Ma przejechane 270 tys,


mysl on niema turbiny filtry wymienione?
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Lurek » 8 mar 2013, o 16:09

Witek11 napisał(a):Ja mam podobnie, żaś czasami turbina bardzo dobrze współpracuje ze mną ale czasami jak się odbije to jak chcę depnąć powyżej 3 tys obrotów to nagle takiego zamuła dostaje, czasami to się dzieje również po 2 tys obrotów. Zamuła łapie i koniec jazdy.
Jak się silnik rozgrzeje tak porządnie, jazda bez przerwy około 3 godzin to wgl turbina nie chodzi, normalnie golf jezdzi jak sam diesel i nie wiem o co chodzi.
Szanuje turbine, przed wyjazdem gdzieś golfik stoi sobie na wolnych obrotach, póki się nie rozgrzeje to spokojnie jezdze, zawsze odczekam sobie tą minute, dwie aż zgasze samochód. Olej wymieniany jest na czas, filtry nie filtry, płyny, o samochód dbam lepiej niż o kobiete a golf tak mi się odpłaca i nawet nie wiem co go boli.
Ma przejechane 270 tys,


A popatrz sobie, czy przypadkiem gumowy przewód łączący kolektor ssący z komputerem nie jest gdzieś przerwany. Komputer masz w podszybiu w okolicach filtra powietrza kabinowego :)
Lurek
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 4 lut 2013, o 20:43
Lokalizacja: Przyszowa

Postprzez mario330 » 8 mar 2013, o 17:45

Filtry są nowe,miesiąc temu wymieniałem
mario330
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30 sty 2013, o 17:33
Lokalizacja: Klasztorne

Postprzez opolanin » 9 mar 2013, o 01:38

mario330, zaślep ERGa, mi pomogło
opolanin
 

Postprzez mario330 » 9 mar 2013, o 10:55

opolanin napisał(a):mario330, zaślep ERGa, mi pomogło

odpiełęm i pomoglo teraz ma moc i idze równo dzięki wielkie za podpowiedzi :-)
mario330
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30 sty 2013, o 17:33
Lokalizacja: Klasztorne

Postprzez Damianeros » 12 mar 2013, o 00:57

Może dodam coś od siebie :P
Witek11 napisał(a):Ja mam podobnie, żaś czasami turbina bardzo dobrze współpracuje ze mną ale czasami jak się odbije to jak chcę depnąć powyżej 3 tys obrotów to nagle takiego zamuła dostaje, czasami to się dzieje również po 2 tys obrotów. Zamuła łapie i koniec jazdy.
Jak się silnik rozgrzeje tak porządnie, jazda bez przerwy około 3 godzin to wgl turbina nie chodzi, normalnie golf jezdzi jak sam diesel i nie wiem o co chodzi.
Szanuje turbine, przed wyjazdem gdzieś golfik stoi sobie na wolnych obrotach, póki się nie rozgrzeje to spokojnie jezdze, zawsze odczekam sobie tą minute, dwie aż zgasze samochód. Olej wymieniany jest na czas, filtry nie filtry, płyny, o samochód dbam lepiej niż o kobiete a golf tak mi się odpłaca i nawet nie wiem co go boli.
Ma przejechane 270 tys,


U mnie pękła guma łącząca korektor ssący z intercooler'em, dziura długa na około 5 cm skutek, kopcenie już przy 2000 obr/min i straszliwy spadek mocy. Na dziś skleiłem to taśmą :hyhy: a jutro rano odbiorę ten przewodzik gumowy ze sklepu i założę. ;-)
Avatar użytkownika
Damianeros
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 20:06
Lokalizacja: Ściborzyce Wielkie


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości