Zerwany gwint w głowicy przy swiecy żarowej.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Zerwany gwint w głowicy przy swiecy żarowej.

Postprzez pawelkgw » 28 gru 2012, o 16:31

Tak jak w temacie. Zerwałem gwint w głowicy,tam gdzie wkręca się swiecę zarowa. Silnik to 1.9 tdi 1Z.

Mam już szukać nowej głowicy? Czy jest szansa że ktoś mi to przegwintuje i da świecę o szerszym gwincie?
pawelkgw
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 19 wrz 2012, o 18:43
Lokalizacja: ok. Końskie (TKN)

Zerwany gwint w głowicy przy swiecy żarowej.

 

Postprzez k-m-r1 » 28 gru 2012, o 17:22

temat był ewidentnie nie szukasz w tym co jest na forum

do zamkniecia wg mnie !!!!!!!!!! i kosz
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez palio » 28 gru 2012, o 17:23

Dokładnie tak. Niedawno był taki temat :wstyd:
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 28 gru 2012, o 17:23

Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez pawelkgw » 28 gru 2012, o 18:10

k-m-r1, dzięki za podanie tematów.
Rozumiem ostatecznie że mam to natulejować czy zakleić czy jak?
Załamałem się normalnie.
Będę wdzięczny za nie kasowanie tematu i jeszcze jakieś rady.
Głowicę muszę wymontować i do jakiego zakładu się udać?
Czy dałoby radę tak naprawić?
pawelkgw
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 19 wrz 2012, o 18:43
Lokalizacja: ok. Końskie (TKN)

Postprzez SotoM » 28 gru 2012, o 23:09

kupic dobre wiertła i rozwiercac pomału... najważniejsze aby wyrwac ze srodka ten drut jesli sie uda yo rozwiercenie juz bedzie lajtowe...
chyba ze poszukaj w swojej miejscowsci zakładu który sie zajmuje czyms takim - np firmy które zajmuja sie obróbka metali - naprawa głowic,szlifowanie wałów itp... pojechac do nich autem i zrobią to na aucie.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez pawelkgw » 29 gru 2012, o 14:37

Byłem dziś u mechanika.
pokazał mi taką tulejkę (jakiś zestaw naprawczy takich rzeczy).
Mam w poniedzialek na godzinę zaprowadzić i będzie ok.
Nie lubię po mechanikach jeździć, ale to jednak musi być bardzo dokładnie zrobione.

Dziękuję za okazaną pomoc.
Można już zamknąć temat.

Pozdrawiam! :-D
pawelkgw
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 19 wrz 2012, o 18:43
Lokalizacja: ok. Końskie (TKN)


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 6 gości