Zaworek N75 w AAZ ?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Zaworek N75 w AAZ ?

Postprzez Pozor » 17 lut 2013, o 15:51

Cześć mam pytanie na temat tego zaworka Obrazek Obrazek Obrazek
czy jest możliwe żeby był monotwany w silniku TD skoro nie ma u mnie Egr i jednostki sterującej a widać że jakiś patyrak tego nie zakładał zaworek był podpięty pod turbinę KKK K03 ale ajk zmieniałem silnik z turbiną na Garrett T2 to wydawało mi się że nie jest to potrzebne i podłączyłem turbo bez tego i teraz nie wiem czy mam to podłączyć czy nie
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Zaworek N75 w AAZ ?

 

Postprzez palio » 17 lut 2013, o 16:09

To nie jest zawór N75. W AAZ-cie nie było tych zaworków.

To jest zawór N18 - sterujący pracą zawrou EGR.

Bierze informację z kolektora o ciśnieniu. wWązka kabli z zaworka trafia do zaworu tam gdzie przy bagnecie oleju wchodzą przewody pionowe od odpowietrzenia skrzyni korbowej - tam jest ten zawór którym steruje ten pod filtrem.

Załącza się powyżej ok 1800 obr. jak schodzisz z obrotów powinno być słychać cyknięcie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pozor » 17 lut 2013, o 20:17

dzięki za zaangażowanie się w temat tylko mam taki problem że u mnie w ogóle nie było EGR i nie ma kolektory ssący i wydechowy nawet nie ma otworu na taki EGR a ten zaworek był tylko podłączony do turbo stąd mój problem
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez palio » 17 lut 2013, o 20:50

Zawór ten zbiera informacje o podciśnieniu.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pozor » 17 lut 2013, o 23:36

dzięki za pomoc. Ale to nie wpływa na pracę silnika i jego elastyczność ? bo mi się wydaje że na poprzedniej troszkę lepiej się zrywał ale to chyba wina turbiny bo garret jest większa od kkk Ko3
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron