Zalany silnik

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Zalany silnik

Postprzez Przemas3107 » 26 wrz 2012, o 20:24

witam... jestem tu pierwszy raz wiec sorry jesli zrobiłem cos nie tak..:) Posiadam golfa 3 1.9 tdi 110km 97r. Moje pytanie jest następujace... mam problem gdyż mój motorek mi sie zalał i nigdzie nie moge dostac takiego silnika... dzwoniłem po róznych ogłoszeniach ale tdi 110km nie moge nigdzie dostac... albo są od 90km albo maja jakies inne oznaczenia... teraz znalazłem ogłoszenie z silnikiem od cordoby niby 110 afn ale sam koles nie wie.... czy goły silnik od 90km bedzie pasował do mojego jesli przełoze cały osprzęt?? czy od tej cordoby bedzie pasował??? pomocy......
Przemas3107
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 18:32
Lokalizacja: KUJ - POM

Zalany silnik

 

Postprzez Piaggio » 26 wrz 2012, o 20:35

Sam słupek w afn(110) i w 1z(90) jest taki sam, róznice są w osprzecie, czyli pompie wtryskowej, wtryskach, turbinie. AFN-y były montowanie w dośc szerokiej gamie vag-a w paskach b4-b5, audi, seacie więc bardzo prawdopodobne jest ze to jest wąłsnie afn.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Przemas3107 » 26 wrz 2012, o 20:40

no własnie... w osprzecie... czyli nie wiadomo czy kolektor od turbiny [tej co mam w tym zalanym silniku] bedzie pasował do 1z [90]
Przemas3107
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 18:32
Lokalizacja: KUJ - POM

Postprzez damianco » 26 wrz 2012, o 20:50

Witam.
Moesz kupić sam słupek od 1Z i przełożyć twój osprzęt. Pasuje plug&play tak jakj kolega napisł wyżej
Avatar użytkownika
damianco
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 11 sie 2007, o 22:20
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Przemas3107 » 26 wrz 2012, o 20:53

a jesli chodzi o to zalanie.... to chyba z osprzetem bedzie wszystko ok?? jak myślicie....
Przemas3107
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 18:32
Lokalizacja: KUJ - POM

Postprzez Piaggio » 26 wrz 2012, o 21:05

a co sie zalalo i jak? do jeziora wjechałeś?
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Przemas3107 » 26 wrz 2012, o 21:16

no wiec tak.... dzien predzej popadało... i wjechałem w wieksza kałuze... tzn akurat tam dziura była... i jak ta rura idzie od wlotu powietrza... zaciagneło wody.....[ jakis {cenzura} zalozyl ja nadole pod lampa... tam gdzie ta czarna zaślepka jest..] i zaraz stanął.... próbowałem go zapchnąć ale nawet koła nie chciały sie przekręcic... i kumpel stwierdził ze sie tłoki powyginały czy cos.... wykrecilismy wtryski bo myslelismy ze wstedy woda wyleci jak bede go krecił... no ale lipa....
Przemas3107
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 18:32
Lokalizacja: KUJ - POM

Postprzez marcinkazimierz » 26 wrz 2012, o 21:19

od razu silnik a nie latwiej zdjac glowice wyczyscic wszytko? diesle sa odporniejsze na zalanie, chyba ze pogielo korbowody
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Przemas3107 » 26 wrz 2012, o 21:28

no tez racja.... tylko wiesz... mam go rok.. moze dłuzej.. a juz 3 turbiny miałem... i nie wiem co było tego przyczyna.... całkeiem na początku to zaślepka pod blokiem mi wypadła... nie mam pojecia czemu... czy od temperatury wysokiej czy jak... a potem zaczeły sie turbiny.... miałem 3 razy na regeneracji i jexdziłem na kazdej od 2tyg do 2 mieś... ostatnia kupiłem uzywke... i jeździłem jeden dzien bo mi sie zalał... i własnie niewiem czy turbina nie dostała od tej wody....

[ Dodano: 2012-09-26, 20:53 ]
własnie o korbowody mi chodziło.... bo mówie wam ze koła w miejscu stały... wogóle nie chciały sie krecic jak go pchalismy....

i teraz własnie mam problem bo nie wiem czy osprzet jest dobry czy cos sie stało jesli tej wody dostał.... bo jesli byłoby ok z osprzetem to kupił bym silnik 1z.. jesli mówicie ze bedzie dobry...

a nie bedzie trzeba zmieniac mapy silnika.???
Przemas3107
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 18:32
Lokalizacja: KUJ - POM

Postprzez damianco » 26 wrz 2012, o 22:08

Pompa wtryskowa i wtryski to masz raczej dobre. a i tubinie nic się nie powinno stać. Kup sam słupek od 1Z i przełóz ze starego motoru wtryski i pompę a także kolektor ssący i wydechowy razem z turbiną i resztę osprzętu i powinno banglać jak ta lala.
Jak bedziesz montował cały osprzęt to ładnie sobie kolektor ssący wyczyść i zaslep egr a także zweryfikuj dokładnie turbinę.
To tyle. Powinien śmigać
Avatar użytkownika
damianco
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 11 sie 2007, o 22:20
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Przemas3107 » 26 wrz 2012, o 22:48

a czemu zaślepic egr??

czyli kolektor od turbo bedzie pasował do 1z??
Przemas3107
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 18:32
Lokalizacja: KUJ - POM

Postprzez Bradley » 27 wrz 2012, o 08:29

Bedzie.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości