Zagwostka

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Zagwostka

Postprzez Royalks » 16 mar 2016, o 06:48

Witam wszystkich!

Zaczne od tego że jestem nowy u Was, na forum jak i nie znam się dobrze na silnikach i ich naprawie. No ale dlatego się tu znalazłem, prosząc o pomoc. :roll:

Od około roku jestem szczęśliwym posiadaczem Golfa III w silniku 1.9 TDI z 1996 roku. :padam: Poza kilkoma drobnymi naprawami, które w większości nawet ja byłem w stanie zrobić, nigdy mnie nie zawiódł i dzielnie mi służył aż do dzisiaj. Diagnoza adekwatna do mojej wiedzy i umiejętności: nie odpala... Poniżej kilka wskazówek, które być może pomogą Wam mi pomóc.

- akumulator jest cały, naładowany i zdrowo kręci
- świece były niedawno naprawiane, przy zapłonie kontrolka sie pali
- auto czekało na mnie pod domem jakieś 30 minut. wczesniej dużo nim jeździłem i było rozgrzane. zacząłem wjeżdzać tyłem pod górkę żeby wyrobić i wtedy zasłabło jakbym dał mu za mało gazu i nie dało już znaku życia.
- mialem względnie mało paliwa podczas tego incydentu, pomimo że czasami jeździłem i po 30-50 km przy takiej ilości to skoczyłem po kanister na stacje ale nie wiele to dało.
- tego samego dnia, wcześniej zaleciało mi dziwnie spalenizną do kabiny
- silnik był dziwnie gorący jak na 3 próby przekręcenia aż nie mogłem utrzymać na nim ręki
- wskazówka paliwa jakby zapadła się bardziej niż się da

Bardzo prosze Was o jakieś wskazówki nie wiem gdzie mam szukać przyczyny. Bez kochanego autka nie mam jak dojeżdzać do pracy. :-(

Pozdrawiam i liczę na Was
Royalks
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 16 mar 2016, o 06:10
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Zagwostka

 

Re: Zagwostka

Postprzez krzyś » 16 mar 2016, o 07:21

Z tego co piszesz to się zapowietrzył.. zdejmij rurę z kolektora ssącego jeden niech psika plakiem drugi odpala. Bo tak to akumulator zamęczysz.