wymiana rozrządu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

wymiana rozrządu

Postprzez dofusO2 » 7 wrz 2013, o 16:28

Cześć, przydało by się wkońcu wymienić rozrząd w golfie, chciałbym to zrobić tanio, ale jak wiadomo tanio nie zawsze idzie w parze z jakością. Potrzebuje opini na temat tych zestawów, który lepszy?

http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-vw- ... 12182.html

http://allegro.pl/rozrzad-vw-golf-iii-s ... 81946.html
dofusO2
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 15:08
Lokalizacja: Rybnik

wymiana rozrządu

 

Postprzez Paweu » 7 wrz 2013, o 16:36

dofusO2 napisał(a):który lepszy?


Opcja nr 2 moim zdaniem czyli :

dofusO2 napisał(a):http://allegro.pl/rozrzad...3460581946.html


W zestawie nr. 1 jest pompa wody Kraft'a a to chyba najtańsze zamienniki.

W zestawie nr 2 jest pompa ruville więc biedy nie będzie.

upewnij się czy będzie to wszystko stroić z twoim dieslem i tyle.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez krzyś » 7 wrz 2013, o 20:04

opcja pierwsza jest ok masz kompletny rozrząd i lipną pompe (ale pompa nie jest na rozrządzie wiec mozna olac jak nic jej nie jest)
opcja druga masz lepszą pompe ale brak rolki prowadzącej więc dolicz ok100zł na nią
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez dofusO2 » 7 wrz 2013, o 21:35

W sumie to pompie nic nie jest, więc chyba jednak kupie zestaw pierwszy, ale bez pompy

http://allegro.pl/rozrzad-ina-vw-golf-3 ... 20306.html

Wystarczy wymienić te elementy, czy coś jeszcze trzeba dokupić?
dofusO2
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 15:08
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez krzyś » 7 wrz 2013, o 22:37

nie dopatrzyłem że masz 1.9D zestaw ok tylko zobacz jaki masz napinacz chyba były 2 rodzaje. co może się przydać np. uszczelka pokrywy zaworów i po rozebraniu zerknąć czy uszczelniacze wałka i wału nie puszczają albo od razu wymienić
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Krzaku89 » 8 wrz 2013, o 11:38

Witam :-) ja z koleji zabrałem się za wymiane paska rozrządu w mk3 mojej ciotuni :) 1.9 TDI 85 KW . Problem zaczął się gdy chciałem odkręcić koło pasowe alternatora jest tam taka gwiaździsta śróba jak ją odkręcić ? Nie chcę robic tego na siłę ... Proszę o poradę :-D
Krzaku89
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 8 wrz 2013, o 11:07
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez krzyś » 8 wrz 2013, o 12:09

a w jakim celu chcesz je odkręcić? jeśli to zwłykłe koło pasowe to torxem trzymasz i nakrętkę odkręcasz jeśli sprzęgiełko to musisz mieć klucz specjalny.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości

cron