Dzisiaj zauważyłem że mój pasek od alternatora schudł (poszarpany z lewej i prawej )
Czy już czas go wymienić czy jeszcze z miesiąc pochodzi.
Od razu bym wymienił rolkę. Mam tylko pytanie jak się do tego zabrać Czy można zmienić pasek luzując tylko ramię napinacza czy trzeba jeszcze coś odkręcić. Jak wstępnie oglądałem to na przeszkodzie stoi jeszcze jeden pasek od strony filtru powietrza.
pomocy
! [ Dodano: 2011-05-04, 23:18 ]
kupiłem już pasek i rolkę napinacza (130zł ) za komplecik. Niepokoi mnie jednak jedna rzecz czy możliwe jest aby rolka i pasek były na tyle zużyte że wprawiają silnik w drgania które przenoszą się na rurę wydechową

hmm u mnie w mk3 1.9 D drgania były baaardzo duże na biegu jałowym . Wymieniłem wszystkie paski , rolki , kółko od pompy wspomagania pompę wody itd i drgania się zmniejszyły i to w znacznym stopniu nie rzuca nim już . Z tym ze ja miałem do tego wał frezowany bo koło pasowe latało na boki i poprzez to cała reszta
ale już jest gicior

a obroty masz wporzadku , i pamietac trza bowiem to diesel troszku latac musi 
mam ten sam problem i u mnie to jest przyczyna i szukaj tam , psiknij wd-40 na rolke napinajaca i zobacz czy bedzie dalej piszczec jak tak to lozysko alternatorze looknij