Mam mały problem mianowicie cieknie mi paliwo z tyłu pompy.
Zauważyłem że jedna ze śrub tego dekielka się odkręciła, dałem radę ją trochę dokręcić ręką, ale dalej leje jak kręce i próbuję odpalić, problem w tym że śruba jest na torx 30 i miejsce pozostawia wiele do życzenia, muszę więc dorobić klucz, mam pewną koncepcję. Ale nie wiem czy samo dokręcenie rozwiąże problem. Czy trzeba będzie wyjąć pompę i ją uszczelnić ? Pytanie brzmi czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tego rodzaju przypadłością.
Proszę o poradę.
[ Dodano: 2011-06-25, 16:34 ]
Śrubka za daleko się odkręciła i oring został uszkodzony.
Także samo dokręcenie dekielka nic nie da.
Chciałem zdjąć dekielek i go wysmarować sylikonem ale nie ma miejsca by to dobrze złapać i dokręcić. Trzeba wyjąć pompę, nic innego.
Może ktoś ma info na temat tego oringu jaki numer katalogowy ?
[ Dodano: 2011-06-25, 16:38 ]
Albo co to za dekielek ? Od jakiej części pompy,

tym razem jesli bede mial taka przypadlosc zamawiam zestaw oringow i daje znajomemu do uszczelnienia i koszt wyjdzie pewnie ze 100 za calosc. robota pompiarzy jest banalna a kasuja nie mozliwe siano za to kumpel jakis czas temu oddal swoja do regeneracji z 2.5 tdi tloczek mu nie odbijal i mial problemy z wkrecaniem na obroty koles robil mu to dokladnie z zegarkiem w reku 55min koszt roboty 700zl reszty nie trzeba mowic